Lite bil utflykt

Hej!
 
Ja, igår har jag varit hos MVC kl 8 på morgonen. GÄSP!!! Fick inte äta eller dricka nåt efter tolv på natten, för jag gav blodprov. Har haft jobbig klåda på händerna och fötterna, så de vill ta blodprov för att kolla vad som orsakar till det, om nu de kan upptäcka det förståss. De gav in prover för gallsyror nåt... Fattar inget men vi ska ändå träffa på onsdag så kommer tolken med då blir det lättare att förklara. Igår var det bara blodprov sen gav medicin utskrivet sen var det allt. Min barnmorska var snäll som klämde in mig en kort tid tidigt på morgonen så jag kan inte precis klaga. Hon är cool och bra! =) Har fått medicin Legigan utskrivet, som jag ska äta innan jag sover eftersom jag kliar mest på nätter. Igår la jag mig och somnade. Självklart glömde jag bort det!!!! Dumma jag! Men ikväll då jäklar.... så får man se om det hjälper.
 
Ja - idag ska vi ta ett hustitt lite utanför Örebro. Min make vill så gärna titta på just det huset. Ja okej okej. Sen efter hustitt och maken blir nöjd då åker vi till Strängnäs för att fira systerdotters och syrrans sambos födelsedagar = två flugor i en smäll. Pappa ska dit, även storsystern som jag träffade sist -98/99!! Blir kul träffa syrran. Pappa träffade jag sist på min bröllop i somras. =) Kul att se dom.
 Tack snälla Räkan som ställer upp och ger katter mat ikväll, jag som frågade henne in i sista minuten! KANON! Då behöver jag och maken inte ha dålig samvete när vi skyndar oss hemåt. =)
 
 Soffan är underbar! Vi var verkligen utless på att sitta i fåtöljer två månader! HAHA!
 
 
Tova Sol har testat soffan. Ger bra betyg. Hennes motivering: Det är härlig att klösa på! Jaså, ska man inte göra det? Fnys!
 
Nu har Marco lärt sig klösa på mattor, undrar vem har lärt honom? Tova Sol!!!!!!! *S*
Tova Sol ser äldre nu på bilderna, hon har fått lite vitt päls runt ögonen. Det är bara såå charmigt! ❤ Hon ska ju bli 14 år till sommar.
 
 Ha en härlig lördag!!!!!
 
 
Bjuder lite på lördagkul! =)

Kommentarer
Postat av: Neta

Vart var utanför Örebro? ;) Sköna bilder! Kram

Svar: Fjugesta. Det är ett gård, men vi ser det ligger mycket renoveringsbehov och amatörmässigt renovering inne i huset. Det blir för dyrt i längden. Trist men ja, skadar ju aldrig att kolla in olika hus! :)
Fridolfina

2013-03-17 @ 08:39:34
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0