Stolt över mig själv.


 Hej!

 TACK nyckelpigan för lilla dopp i poolen på landet hos dina föräldrar. Det var skönt! :) 
 Kom hem nyss, är trött och ögon svider efter badet i poolen. Jag har jämt ögonen öppna när jag är under vattnet. Vågar inte blunda = panik. Förutom utomlands så får man blunda snällt för saltvatten...

 Här ska jag ladda ner två bilder från igår kväll då jag var ute med Tova Sol.


 Tova Sol njuter av augustikvällen

Sen leker jag med mobilen och hamnar på negativ och skrattade åt bilden hur det blev på katten., 

 
 Lite för mycket schampoo, matte? 

 
Ja där hade jag suttit och mixerat, lekt med mobilen och tog några bilder på Tova. 
   Härligt att det var fint väder under hela helgen men självklart behövs det regn, men tycker ju man kan regna på nätterna när man sover? :) Fiffigt ju? Ja naturen har ju sin lagar som vi kan/vill ändra på.

 På hemvägen från Nyckelpigans föräldrar såg vi jättefin och stor måne men min mobil är inte av de bästa kvalite så här bild får duga bra så länge. 

 
 Vacker måne, men syns inte vidare bra på mobilen. 

 
Som ni ser nu har jag lagt in liite mera bilder. Tycker bara det är så roligt! När nu jag har fattat hur man laddar bilderna från mobil till datorn, och sen bilderna in till här på bloggen så är allt himla spännande! 

 Godnatt. Nu ska jag hoppa i sängen och sussa. Jobbar imorgon! 

Kommentarer
Postat av: warin

Mycket bra ide att ha ögonen öppna i utomlands hav,... AAAARRRGGHHH vatten vatten vatten!!! :
Särskilt om man badar vid döda havet :p

2006-08-07 @ 22:06:57
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Neta

HAha, för mycke schampoo, den där GILLAR jag .. Knasig Frida ;) Tack för den lilla stunden idag! Göra om snart! PUSSKRAM

2006-08-07 @ 22:37:27
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0