Visst gör katter yoga också!

 Hejhå i värmen!

 Åhh!!! Helg igen, vad underbart! =)
 Igår fick jag sluta tidigt också, vad snäll handledare jag har! *ler* Jag jobbade och glömde bort lunchen, så det var lite sent att luncha, så jag forsatte få allt gjort så jag bad honom och frågade om jag fick gå hem... då skrev han att jag får gå hem och äta god måltid! Great!

 Idag hade Tova visat sin vighet, när jag var ute o handlat snabbt så tog syrran kort på Tova Sol. Hur gjorde hon när hon skulle slicka pälsen?

 Vighet
 Mmm.. Jag är lika vig som min matte, hörru!

 
Efter hennes yogastund kom jag hem och åt frukosten, sen drog vi tre ( jag, min kille och syrran. Katten fick vakta hemma.) Syrran hämtade sin efterlängtade säng!  
 Tommy stannade lite stund, sen stack han till en kompis som har lite problem med dataspel.
 Så tog jag några kort på Tovagumman, försökte ta kort på mig och henne tillsammans. Vem hade sagt det skulle vara lätt? Hon är ju en katt med egen vilja! 

 Tova och matte
 Tova Sol med matte ( vaddå kämpat att ta kort?!)

Drottningen
 Drottningen härskar härhemma!

Snart ska jag gå nerför gatan och besöka en granne. Hoppas det blir trevlig. Tar lite alkohol och prat. Tommy sa att han kommer kanske över hit inatt, hoppas det! =) Vi träffas ju enbart på helgerna, på veckodagarna bor han hos sina föräldrar och jobbar hos pappas företag. Alltså är han 7 mil bort på vardagarna. *snyft*  
 
 Sköt om er och ha trevlig helg!
 Tova Sol hälsar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kom raka vägen hem efter din grannes lilla fest! Skriv nåt så jag vet att du är hemma igen! :D Kul kunna hänga med händelser i ditt liv via bloggen, men säkert att du inte utelämnar hela detaljerna här!;) Tycker det är kul med listan som du kryssade i om du har gjort vissa. Saknar dig! Kram!

2006-08-13 @ 21:26:23
Postat av: Sara Domström

Opsaaan! Det var alltså jag som skrev förra inlägget utan att namnge mig! :)

2006-08-13 @ 21:27:28
Postat av: warin

Försökte skriva blogg idag men det funkar visst inte nu.. kom på att blogg funkar inte på nätter , ibland inte oå kväöllar heller kom just på det 'suck'...

SAKNA SAKNA!! puss,

2006-08-13 @ 21:31:57
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Maria N

Läser... Härliga bilder på Tova Sol!!
Hoppas att du är nöjd att ha henne.. Så nu kan du inte ha besök av hundarna :P
Kraam

2006-08-15 @ 20:19:45
Postat av: Neta

MysmysMÖS bilder;) PUSs

2006-08-18 @ 20:55:44
URL: http://zeta0891.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0