Regnig blogg

 Hej hopp i regnet!

 
 Ja, där ser man på nyheterna om Göteborg. Hoppas vattnet sjunker snart! Inte roligt man har sån bekymmer och julen som närmar sig!

 Sitter här på jobbet och surfar lite, har slutat för 45 minuter sedan men ska ju till Dövkyrkan kl 19 och äta gott där. Så det känns nu lite onödigt att åka hem, och stannar bara jättekort stund, sen tillbaka in till stan. Nej, lika bra sitta här och surfar utan tidpress på mig. =)

 AY - Du SKA få besöka mig och träffa min flicka men just nu är det bara rörigt och stressigt. Har alltid nåt att göra, men hoppas det lugnar ner snart så hör jag av mig. Då kan du och Karro komma! =) 

 Neta - Hoppas inte du slarvar bort sladden! *blink* Hihi! Vill gärna ladda ner bilder och sätta upp här bloggen. =)

 Karro - Hoppas dina kattpojkar är nöjda nu med den nya klätterställning. Visst är det inte svårt att montera upp den? Men sjujäkla tung att släpa den hem. PUH. Jag har träningsvärk i ryggen idag faktiskt! Ujj. *S* 
 
 Räkan - GRATTIS att du klarade halkan. Hi hi.

 Sara - HOPPAS vi ses snart!

 Tommy - PUSS!

 Hehe, lite hälsningar till er var klart nu, hoppas inte jag glömmer bort nån? *blink*

 Ja, förra helg for jag och Tova Sol för att besöka Tommy. Han kom och hämtade oss med bilen självklart. Först klippte vi hennes klor. Hon var duktig som helst! Skönt! Sen till buren, det var inte svårt heller. Skönt. I bilen jamade hon mycket och sträckte ut sin söta framtass. Väl hemma hos Tommy, var hon osäker. Ville bara vara säker först att hon inte möter någon djur men när fort hon insåg att hon var drottning, hade hon svans högt och luktade överallt. Sött! Det gick bättre än vad jag trodde. Nästa dag, på söndagen körde Tommy oss hem så var hon lite lugnare i bilen. Jamade mest på sista sträckan. Sen väl hemma låg hon belåten på mattan och uppförde sig som vi har aldrig varit på resande fot!  
 Förut hade jag köpt leksak till henne, en liten fluffig boll med bjällra i, vilket blev hennes favorit. Den försvann spårlöst i veckor, så för ett par dagar sedan tog, jag, Karro och Räkan sväng på Djurmagasinet och där köpte Karro klätterställning samt mat till sina glupska klätterfärdiga katter så köpte jag igen samma leksak men denna gång i vitt färg ( hoppas för min egen skull det blir lättare att hitta än den grå!) Som vanligt är den en älskvärd leksak. =) Hon leker gärna när hon är på humöret och jag uppmuntrar så... Ni vet, drottningar måste underhållas ibland. Jag är hennes narr eller?

 Jobbet har gått som vanligt - men i våren blir det lite nytt. =) Tre lördagar under våren ska det bli sagostund här på biblioteket, på teckenspråk för döva barn / eller så barn som har döva föräldrar och kan teckenspråk. Jag ska vara sagotant. Det blir den 10 feb, 24 mars och 21 april 2007 kl 13.00 till 13.30 på Stadsbiblioteket. =) Välkomna! 

  Ha det gott i regnrusket! 

 

 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag hoppas också att vattnet sjunker snart! Jag är vansinnigt trött på detta eviga regnandet!

2006-12-14 @ 18:08:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Hannah

Samma här, stop fucking raining!

2006-12-14 @ 18:13:46
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Carro

Blir sååååå GALEN på detta eviga regnandet! Undrar fan när detta ska ta slut?? Vem fan har snott snön? Nån? Haha. DU har glömt mig :( *grååååt* ;) Hehe. Haré gött o kram!

2006-12-15 @ 01:12:13
URL: http://www.stallwickan.blogg.se
Postat av: Fia

Hej! Ja, tiden går alldeles för fort, men det är bara bra tycker jag. Haha. Jaa, vi får hoppas att vattnet försvinner i Partille så att vi kan åka dit. Nicklas mamma har inte sagt ngt så det är nog än sålänge lugnt. :) Julklappar! Härligt ska det bli! Barn på nytt! :) Du får ha en riktig God Jul & Gott Nytt år! kramkram

2006-12-15 @ 17:30:28
URL: http://supermamman.blogg.se
Postat av: Neta

GUMMZA! HAR din sladd... Den låg framför mina ögon hela tiden, trodde den va t nåt annat .. *CP* ;) Asså va den aldrig borta! *vips* haha! KRAAM!

2006-12-16 @ 14:32:36
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Räkan

Hehe men tackar!! BARA ett steg kvar *längtnar*

2006-12-16 @ 16:51:30
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Anna Y

Hehe, kanske lika bra att vi tar det efter nyår då är det säkert lit elugnare hos dig?;)

2006-12-18 @ 09:42:00
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0