Babbel babbel

 Hejhoppsan!

 NU har jag semester. *dansa*
 Så länge har jag njutit av semester + helgen var;

 I fredags firade jag lite med syrran att våran semester hade börjat. 
 I lördags besökte jag hos min kille, provspelat nya SIMS 2 arbetsliv. Skoj skoj! Men har inte ännu öppnat eget företag än.. det blir minsann kul.. Man kan låsa in kunder och tvinga dem köpa. (?) Det måste man bara prova sen. *S*
 I söndags åkte jag och min gubbe till hans kära hemstad för att fira hans lillasysters födelsedag, samt fick man chansen träffa hennes valp, Dennis. Underbar o go hund. Vitt och fluffig, mjuk rosa mage och allt. Aaaww... söt!!! 
 Igår åkte min syrra till vårat hemstad - mohaha så nu är jag helt SOLO härhemma. Passar på och storstäda. Idag hade jag städat en del, så fortsätter man mer imorgon.

 Sen kan jag NJUTA utan behöva tänka på plikter. ;) 

  Jag vill resa, vill träffa kompisar som bor olika ställena i det avlånga landet men med sån låg budget som jag har så får man begränsa! :( 
 Vissa får man avstå med.. *sucka* Trist när det blir så men vad kan man göra?

  Ni får svimma.... jag har inte ENS badat i sjön. Doppat eller någonting! Riktig badkruka eller vad? *ASG* 
 Hoppas det blir så när solen tittar fram. Håller tummarna!

  Ha't bäst och njut av sommar'n!

  
 

Kommentarer
Postat av: Räkan

Har du inte badat ännu?? Då du måste komma till vår ö om du ska förbi Sthlm. :D då jag kan kasta dig ut i havet. *Kramar*

2006-07-11 @ 22:57:28
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Ärtan

Heej! Kul att du hittat mig..:) Visste inte att du har en blogg..:) Ja, barn är söta o roliga..:) Ja det var min bror som lärade honom.. det är jag mega säker på!:D Ja, visste dui inte att jag har packat ner solen från Florida?? ;) puss

2006-07-15 @ 10:50:34
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0