Kattvakt

Hejhopp!

 Nu har jag fixat bättre o bättre härhemma. Köket ser mycket trevligare ut. Snart ska jag ta fram spik och hammare. Dags att spika upp tavlor.
 På söndag ska två fyrbenta djur komma hit, jag ska vara en snäll kattvakt till dem som lyssnar vid namnet Tova och Pelle.
 Tova är 7 åring svart/vit skönhet som vet minsann vad hon vill, och har det sista ordet...( tror hon ja.)
 Pelle 6 år, långhårig sköldpaddadkatt, och hans filosofi lyder enkelt med tre ord; MAT.
 Ska hålla ett öga på fröken Vilja och herr Mat i en vecka.
  
 Idag tar jag det lugnt, har städat litet.. Händer inget speciellt, ska kanske träffa Kossan och hennes gosiga kalvar. Utbyter dungelskvaller som vanligt. ;0)

 Ha't bäst! =)

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria Y

Hahah, glad att du tar hand om de katter i en vecka, sen lilla ragata hos dig..*s* kraaam

2006-07-21 @ 16:25:31
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0