Midsommar

Hejhej!

 Hoppas allt är bra? Här rullar det bara på... Hade syskonfritt IGEN här helgen. Visst är livet underbart ibland? *S* 

 Syrran MM for till vårt hemstad, lilla samhälle och fira midsommar där med våra andra syrra, de ska nämligen campa! Ikväll kommer MM hem hit, så ska jag räkna hennes myggbett. Ha ha ha!
 Bra sätt att somna kanske? Än att ligga o räkna får...

 Min midsommarhelg har varit trevligt. Ledigt i fredags från jobbet. Halleluja. Sen for man till en midsommarfest som jag blev bjuden till. Det var skoj förutom man fick kämpa med grillen. Vinden och att tända grill = svår kombination. Många tändstickor gick åt skogen! Där de tillhör hemma? =)

 Till slut vann vi, och grillade. Sen när man gått in då började det regna! Snacka om rätt tajmning! Puha!
 Min vän nyckelpigan förlorade sin lins därute så det var inte precis så lätt hitta den på asfalten. Gav upp. Hon fick se halvbra hela festen. Spelade kubb. Skojigt!
 Sen gick tiden, och då ville Nyckelpigan hem. Jag fick vara hennes extraögon när hon körde. Sov över Nyckelpigan och hade mysigt. Vi hyrde filmen i lördags o mysade med 4 katter. Tack Gabi o Kia för festen! *tummen uppe*

 Igår kom man hem på kvällen, programmerade att banda in ett tvserie åt syrran. Nu idag har jag kopplat av, skööönt. MM kommer förmodligen hem ikväll. Så är husfriden slut! 

 Om 2 veckor - får jag äntligen min semester!!! *Längta!*

 Ha't bäst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0