Bildbomb på Tova Sol!

 Jag är lat idag, vet inte vad jag ska klottra så ett snabb titt på min flicka. Samt lite härmapa från Warins blogg, massor bilder så det blir bildbomb på min katt, flesta bilder är nog i repris. =) 

 image85  Min allra första bild på Tova Sol via mobil. Sött va? =)

 image86  Älskar den bild. Riktig drottning - samt ser det ut som hon ler....

image88 Tova Sol på spaning! Tog bilden i höstas då vi hade verandan kvar. ( nu är den borta)

image89
 Skön sovställning (??)

 image90  Vad skrattar ni åt? ( Min syrra tog kortet)

image91 Måste du åka, mamma? ( tog bilden innan jag for Finlandsbåten med Karro och andra...)

image92 Tova Sol spanar in till oss, vi satt i vardagsrummet, hade min 27årsdag. Hon fick hålla utanför pga allergin bland gäster. Men tur man hade glas, där placerade jag klätterställning. Då och då kunde hon spionera på oss fulla idioter. *S* ( bilden togs av Neta)

image93
 Åhh, lite uppmärksamhet, det är skönt tycker drottningen! ( Fotad av Neta)

                image94

 Sist men inte minst - bild på Tova Sol och hennes hönsmamma till matte = JAG! ( Warin tog kortet, jag bad om det! Hi hi.)

 Ja, nu har jag katten i min ägo i 9 månader snart... Ahhh, vad jag är så kär i Tova Sol. *puss på dig*
 Hon har många namn. Tova Sol, Tova, TS, Drottningen, Knasboll, Fnattis! =)

 Ja, det är kanske inte kul blogg men något ändå! Ha det gott i vårsolen!     KRAM!


Kommentarer
Postat av: warin

ja knasboll...sådan matte, sådan katt ;)

*S* Alltid kul att se på bilder,

Tusan vad trött jag är!! ska nog sova tidigt ikväll! älskar att sova ( extra mkt just nu)

gäääääässsppp puss

2007-04-18 @ 20:20:00
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Anna Y

söt söt, ge en puss till henne, tyvärr får du inget puss av mig..;)

2007-04-20 @ 21:49:49
Postat av: Kusin vitamin Hanna

Hihi...
Först vill jag säga att:
Jag tycker om att läsa din blogg, faktum är att jag vill ha en jag med,tack vare din, men vet inte om jag kan (*läs orkar*) ordna med en...

Hoppas verkligen att det fortsätter att gå så bra som det har börjat göra.. det verkar vara en snäll dvärgschäfer och en klok drottning.

Lycka till i fortsättningen på er alla fyra!!

Många kramar Hanna
(som tog körkort i tisdags förra veckan, YEAH) =)

2007-05-01 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0