Födelsedagrapport ( BILDER!)


 Heeeej!

 Nu har man fyllt 27 år i lördags!  Det kom 6 st gäster plus jag och en katt ( som blev utelåst från vardagsrummet) firade natten lång!!!

 TACK, min pojkvän och mina vänner att ni kom samt jag är jättenöjd med mina presenter! Några bilder ska komma med här. Hade även frågetävling till mina gäster. Första tävling var det 6 st frågor om lilla MIG! Sen var det svårare frågor om historia, kultur osv så man fick bilda upp två olika lag. Skoj att se hur de diskuterade och funderade... sen när man fick rätta svaren så AHA... =) Räkan var SÅ bussig och bjöd god efterrätt som hon hade mixat själv. Baileys-milkshake!!! Neta blev helt besatt. *S* 

 Här kommer bilderna från 31/3

  Den fiffiga tomatträd fick jag av Neta samt chokladhalsband, mycket kreativ och kul present! 

 
  Lyckliga jag! Fick t-shirts från Räkan och Gaby som jag blir genast KÄR i. 


  Min kille Tommy! *puss*

 Av honom, fick jag ett gigantisk present!!! Ehumm vad var det för nåt? Lätt och mjukt.... Jaså, en ÖVERKAST till min dubbelsäng precis vad jag behöver! =) PUSS, du är bäst!

 
  Tova Sol i centrum! ( för ögonblicket) Hon får fira min födelsedag utanför vardagsrummet. Neta tog några bilder på sötnosen innan hennes kamera dog, den förbannande batteri dör alltid i fel ögonblick!

 
  Snacka om omaka par! Jag 148 cm lång och min kille 188! =) Här promenerade vi ute till Netas hem och lämnade henne. Sen gick vi hemåt. Tommy sov. Jag och Karro skvallrade ett par timmar till sen sov vi med

 Såja, det var lite bilder från party night long! *S* Men sist men inte minst får ni se närbild på hur min t-shirts som jag blev genast KÄR... Tack igen för den, Gaby och Räkan! 


  image84

 VOILA! Snygg va? =)


   Kram kram från en nöjd nyblivande 27 åringen! ;o) 


Kommentarer
Postat av: karro

Tack för festen samt att jag fick sova hos dig, hade det skoj!

ALLA dina presenter är ju bra, de passar ju DIG :P

PUSSKRAM från besatte karro ( OP ) :p

2007-04-03 @ 20:16:49
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Neta

Hehe.. Tack för festen - hade det störtkul! MASSA m KRAMAR!

2007-04-03 @ 20:27:04
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Räkan

Tack själv! Tack för härligt festen med er. Ja det e alltid kul att göra personlighet sak när man har verklig tid för. Alla dina presenter är toppen!
Kramar

2007-04-03 @ 20:30:36
Postat av: Neta

GLAAAAAAD PÅSK! *KRAM*

2007-04-05 @ 13:54:52
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Anna Y

hihi, kul att du är nöjd, söt tröja på dig, passar dig bra, din personlighet strålar ännu mera!;)

2007-04-06 @ 09:55:03
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack själv förfesten och kul att du gillade t-shirten.. Liknar dig på pricken! Hehe nä skojar bara.. Du brukar ju inte ha hula-hulakjol till vardags.. Eller??? :) *KRAM*

2007-04-11 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0