Längtan!

Hej hå i sommarregnet.

 Här rullar det bara... Under hela sommarn hade jag bara jobbat det var ju lika bra när man har sett hur vädret var...
  NU är det bara 2 jobbdagar kvar och sen har jag.... S-E-M-E-S-T-E-R!!!  Fan vad skönt det ska kännas!

 På lördag ska jag ta en sväng till Sjögesta med kära vän Waringumsan.
Annars lugnt. Har lite planer men få se om jag hinner med allt under mina ynkla 3 semesterveckor.
 
 * Besöka min vän i Alingsås
 * Besöka kära mamma i Gnesta
 * Besöka min vän i Leksand

 MEN en av dom ska bli AV - en resa ute i sjöss. * Ler hemlighetsfullt*  Om två veckor ungefär... Längtar...

 Resten av semester kommer jag nog koppla av, ägna mig åt Tova Sol, fixa lite saker och ting härhemma... Det blir nog skönt också. Inte tänka på jobbet och allt. Blä. Undvika att besöka dit! *S* Kommer inte ens i närheten!

 Hoppas man blir nåt av med klassträffen, kära MPD7 flock.
 Neta - vi ska minsann planera va!?!  =)

 Ha fortsätt skön sommar - de som finns kvar...

    image68 
 Tova Sol - drottning härhemma
 Jag - hennes tjänare

 

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaaaaa, MPD7 - längesedan man skrev så! *sakna*
SER fram emot om den där 2 veckor *fniss*
KRAAAAAAAAM

2007-08-08 @ 22:45:28
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Linn

Heej Frida! Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en bra sommar. Kanske kommer och hälsar på i höst. Ha det gött, kram / din f.d slavpraoelev Linn

2007-08-08 @ 23:46:05
Postat av: Kristin

Vi, du,neta och jag å johanna får väl festa lossss! ;)

2007-08-10 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0