Roliga bilder och tråkiga rapport

Heej.

Nu är jag här igen med mera bilder att uppdatera. Spännande??? =)

Ute ösregnar det som fanken. Just nu verkar det ha lugnat ner sig, skönt jag som ska in till stan och träffa en god vän kl 16.00. Då vill jag absolut inte se ut som en dränkt katt. Hi hi!

BILDER BILDER - vad ni har väntat efter va???? ( Erkänn det och njut!)

image114
Tova Sols första besök hos min sambo, numera bor vi där nu!!! Vi var där före jul -06. Hon gick runt och spanade samt gick hon precis förbi Tommys akvariet där fanns det inga fiskar längre. Man kunde nästan se Tova Sol vilja säga " Det var inte jag som tog fiskar, jag LOVAR!"



Nu bor vi alla tre tillsammans. =)

Min vän Neta o jag var i Ånnaboda feb-07. Vi var på en kurs.


Min sambos lillasyster Ninas valp, Bischon Frise hur nu rasen stavas, vid namnet Dennis. Han var hemsk tjurig när han fick tomteluva på sig. *S* Sött! Nu är han lite över ett år gammal.


Vad söt man kan bli?!? Tova Sol fick fnatt! Sen glömde hon ta in tungan. *PUSS*


Hm? Vad är det för lustig grej inne i buren? Går det att äta? ( Min syrra skaffade sig möss i våras, och Tova Sol blev intresserad i en kvart sen tyckte hon att möss var inte roliga när man inte kunde nå dom. Därefter struntade hon i dom, visst gick hon då och då på nätter och kollade vad de höll på när de väsnas så. Annars var hon duktig som inte satt och stirrade hårt på buren som jag var rädd i början det skulle bli så....)

image132

En riktig soldykare! Tova Sol hade toppen sommar, med badande sol över sig medans matte hade bara jobbat och slitit arslet ur sig. Men NU har matte lilla semester och gör allt för Drottningen av Mellringe ska må bra! =)

Ja mera bilder kommer nog imorgon. *S*

Kraam // från oss två som undrar var solen är just nu?

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta bilderna, Tova sol verkar njuter av sol! :D
Njut av semester ännu kramar

2007-08-16 @ 13:41:02
Postat av: Carro

Katter har semester dygnet runt året om!! :P Dom har ett mycket skönt liv, dessutom. Mina slappar gärna o sover mycket. Men dom går ju ut oxå, nu har dom varit instängda....Bara för att jag inte vill att dom ska råka ut för något tråkigt pga grannbarnen....Suck!

2007-08-17 @ 15:41:00
URL: http://salinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0