Semester rapport och BILDBOOOMB!

 HEJSVEJS!

 
Jag har nu som heter S-E-M-E-S-T-E-R!!! *dansa cancan på bordet* Jag har semester, semester SEMESTER!
 Alltså njuter jag för fullo!

 Under semester, min tredje dag har det varit lugnt. Jag hade bara hållit på och packat upp de flesta flyttlådor, nu har jag avverkat 3 st. Skönt. Inte så mycket kvar, mest papperarbete kvar som jag avskyr. *S*
 Har nog ironiskt klivit upp varje dag mellan kl 8-9. Öh? Bara bra... arbetskada kanske?
 
 Igår har min sambo visat lilla mig hur man laddar in bilder från mobilen. SÅ alldeles nyss har lilla jag suttit och laddat ner bilderna från min kära skitdåliga mobil, den skitiga SonyEricsson z800i. VILL HA NY!!!
 Håll i er nu, det blev sammanlagt 350 bilder! Hur fan får alla plats i min mobil. WOW...
 Ingen ide att lägga ner 350 st bilder på en gång härinne, ni kommer att få migrän av det så jag plockar fram några bästa så länge...Det finns flera dagar som jag kan blogga så ny bild varje gång bra va? *tittar slugt på er* HOPPAS jag då att ni väntar ivrigt på nästa blogg av lilla mig. Hi hi.

  NU till bilderna, ni vet en bild säger tusen ord? Bra, då slipper jag skriva en massa. *semesterlat*

 image116 Tova Sol myser!

 
image122
  Visst har hon sköna sovstil?

 

 Min lillasyrrans hund, han heter Mini och född 061222.

 
image118
 Min katt i min smak! Ligger lutande coolt på en bok. Min favoritförfattare syns tydligt. Nora Roberts! Tova Sol vet minsann att jag har bra smak när det gäller böcker. *S*

 
   
 Vackra Tova Sol med morgonsol över sig. Jag tog kort kl 7-8 på feb-mars morgon 2007! =)

 
image133
         Drottning Tova Sol av Mellringe. Bilden togs juni-juli 2007


 
Mera bilder kommer jag lovar. Just nu är jag super hungrig. Ska röra ihop nåt ätbart. =)
 Håll utkik efter mera bilder, kanske imorgon?

 Kram // Hunger matte

 

Kommentarer
Postat av: warin

jag ör förtjust i den sista bilden,, på tova sol men samtidigt öven omgivning av Mellringe :D

2007-08-15 @ 17:17:11
Postat av: Anna Y

sööööta tova! hon är så speciell, ibland förstår man ej på hennes signaler, typ hennes sätt att busa, skaka om benen, sen får hon lite anfall i kroppen, att skutta samtidigt, sen stanna samtidigt för att slicka på benen.. koko katt men desto gillar man henne mer!:P
PUSSA på henne, du får inget, jag beklagar!;)

2007-08-15 @ 17:17:38
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Fridolfina kommenterar

Warin - JAAA, sista bilden är cool tycker jag också! =)
AY - Ska ge Tova Sol puss från dig. Ja, hennes lustiga egenheter är för härliga!!! När man leker mycket måste hon avstanna plötsligt och tvätta nån inbillningsfläck på pälsen, sen fortsätta leka... =)

2007-08-15 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0