Julregn

Hej hå!

 Regn och regn... ska det föreställa December?!? Jag har ingen julkänsla i mig... att julen närmar sig. Härhemma har jag och min sambo inte hunnit ta upp adventstakar och sånt. Hemskt va?!? Grannar lär nog tro att vi är jehovas vittne eller vad... *fniss*
 Nu är det ca 16 dagar kvar till Julafton och jag måste verkligen snart.... börja julhandla! =)

 Nu har jag läst ut den sista boken om Harry Potter! Jaha nu är det över, klart, färdig. Inga HP böcker som man väntar på längre... längtar... Nu är det bara filmer vi får vänta. Två st kvar alltså 'Harry Potter och halvblodsprinsen', och den sista heter 'Harry Potter och dödsrelikerna'.   Min sambo håller nu på och läsa sista HP boken.

 Jag har ingen julledighet i år. Alltså jobbar jag som vanligt efter julen på torsdag och fredag. Sen är det nyår. Det går nog bra. Vi ska nog fira julen hos min syster i Strängnäs. Men själva nyårsfirandet vet inte jag och sambo vad vi ska göra men det får vi se längre fram hur det blir.

  
 Har hälsat på Warin för några veckor sedan, hjälpte henne med kloklippning på hennes pojkar. Till vänster är det Titus, som lider absolut inte av höjdskräck. Nästa bild sitter pojkar Pelle och Trim fint. OBS jag har inte mutat dom, de bara gjorde det själva. =) Raringar!!!

 
Igår har jag besökt Räkan och Rookie, vi tog lite glögg, pepparkakor och marspian samt pratade om mellan himmel och jord. Mysigt blev det!!! Tills mina ögon blev rätt tunga så fick jag åka hem halv elva på kvällen det var ju lagom. Väl hemma lade jag mig direkt och SOV UT imorse. Ahhh,, Vaknade pigg imorse 9.15! Känns skönt att få sova ut. Men min sambo hade glömt stänga av väckarklockan så den väckte oss kl 6 imorse fnys... Jag fick peta i honom och bad att stänga av! =) He he! Vem vill stiga upp kl 6 på lördagmorgon, säg?

  
 Rotade lite genom min fotomapp och fann gamla bilder på Tova Sol. Mysigt va??? =)

 
Förra veckan hade jag och min sambo firat våra 5 års dagen tillsammans, så han hade bokat bord hos Efesos, våra favorit restaurang och åt där. Gott som sjutton. Jag slickade nästan på tallriken typ - så gott var det! =)
Sen såg vi på bio efteråt 'Saw 4' den var inte lika hemsk som trean men bra tycker vi. Men vi tror att Saw 5 ska komma... kanske 5:e och sista?!? Hoppas det. Lite typiskt av USA som gör uppföljande filmer. Puhu.
 Vi har varit på IKEA förra helgen också innan vi skulle till Efesos, köpte en HOL låda så där kan vi förvara all pantflaskor, återvinningsaker och tidningar i köket så det ser fint ut. Ja det blev verkligen bra! Nöjd! Vi tog också snabb sväng till Marieberg och jag kunde inte låta bli köpa manga. Tommy köpte sista HP boken. Jag köpte Emma 1-7 och Shirley.
 Det blev bra helg. Nu här helgen ska jag vara på ungdomsträff om några timmar och ha lilla julbord. Gott.
 Imorgon gudtjänst + julgröt. Alltid nåt att göra. =)

 image202
 Men mamsen då... ska du åka typ SNART? ( Bilden togs för några minuter sedan, alltså mycket färsk det. Hi hi)

 
Nu önskar vi er en Trevlig Hälge!



Kommentarer
Postat av: Neta

Hihi, skoj - men snart måste du fixa BD!!!!

PUSS!

2007-12-08 @ 21:17:19
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Malin L

Hejj! du gillar oxå Manga.. jag har två eget manga hemma (Love Hina och Dragonball) Tycker mycket om dom två serier :D .Rory har månngggaa mangor one price oxå, ska nog läsa den, jag slutade efter en bok. tyckte det var trist.. kanske bättre senare. hmm..Men just nu tittar jag på Silver Fang (amine) Jag grät efter första avsnitt suck..kramar

2007-12-08 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0