Skvallerfronten intet nytt!

 Hej hej hopp!

 Förra blogg led jag verkligen av idetorka vad jag skulle skriva. Även idag också hoppas det flyter på. =)

 Jag hade bara jobbat häcken ur mig. Sen när väl jag är hemma är det alltid nåt. Hade besökt Nyckelpigan och hjälpt henne med att borsta hennes tre pojkar, samt klippa av deras klorna. Alltså långhåriga katter som vill inte stå still och vara snäll. De får ibland tovor så man tar en sväng hos henne och rensa bort dom. Hoppas småningom kan Nyckelpigan köpa klippmaskin, det blir lättare att raka vissa ställena och spar mycket tid. Eller hur, K? *ler*

 Hade även varit hos Kossan och druckit vin förra helgen, hade egen tjejkväll. Var med hennes hundar också, bara vi 4 brudar i vardagsrummet. Mysig som helst! 

 Tack Räkan för mössan du hade stickat till mig. Perfekt. Röd färg är min älsklingfärg. Undra varför? Hi hi.

 Jag har spelat då och då Zelda - Twilight Princess. Den är otrolig välgjord och bästa spel jag har spelat! Är inte ännu i mål. Världen är så stort, mycket uppgifter att göra. Man kan förvandla sig till varg och använda deras speciella sinnen till hjälp.... 
 
 Imorgon ska jag och min gubbe Tommyponken på bio. Jag fick två st gratis biobiljetter från jobbet i tisdags. Det är till Astoria, en bioställe som ska gå i konkurs imorgon. Alltså ser vi på deras sista visning sen när vi går ut stänger de för gott! Vi är deras sista besökare! Självklart tar jag biljetterna, och kollar - jaså ska se på " The Queen". Vet inte ens vad den handlar om. Hoppas den blir bra ändå. Därefter ska man gå till pub Harrys de bjuder på gott tilltugg. Wow. Men drickat får vi stå för.
Några av mina arbetskollegor ska dit. Kul se hur de är på fritiden. Hihi!

 På söndag blir det hundutställning här i Örebromässan. Kom gärna och titta. Inträdet kostar 50 kr har jag hört... Jag ska dit och leker fotograf när Kossan tävlar sina två söta kalvar i ringen. Heja Nilla! Heja Diva! Ni ska glänsa framför domaren! =)  Mina gudbarn! Kul kul.

 Nästa helg ska jag och Tommy åka till Julita, hans moster ska fylla 50. Det blir dunderparty kan jag tro. *S*

 Om ni undrar hur min Drottning mår, så mår hon finfint. Tova Sol tar det lugnt. Inget speciellt här för hennes del. Har köpt katt vitaminer till henne, hon älskar dem. De är goda! Vad bra. *S* Skönt att man har en katt som är inte kräsen mot något. Hon äter knäckebröd. Tomater. Men i små bitar självklart. HA HA. Ja, hitills har jag inte sett henne ogilla nåt. Rå äggula har hon fått. Gott. Bra för pälsen. Ja, hon smakar lite olika ibland. Kul! =)

 Fredag imorgon - skönt! Då önskar jag er TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Neta

SÄKRAST att du tar bra kort *S* :D:D MEN Judit kanske e med ju, vem vet hehe men du, gillar alla bilder dina ändå trots allt.. PUSS

2007-01-19 @ 16:02:23
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Räkan

Varsågod! Toppen, mössan passar bra på dig också! Och vädret har börjat kallare, håller dig varmt! Kramar o trevlig helg.

2007-01-19 @ 22:11:48
URL: http://raakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0