Mera bildbomb på drottning Tova Sol =)

Hej hej.

Hoppas helgen hade varit bra??? Jag är nöjd med min helg. TACK för den mysiga fest igår, Sofia O. =)

Jag pratade med Karin, en kär polare som är LIKA katt.-tokig som lilla jag och äger 3 kattpojkar. Nu har hon skickat några bilder på Tova, som hade bott hos henne en period innan jag tog hem sötnosen.

Nu till bilderna! =)



image95
Tova körde kanelbulle-tekniken. Man kan sova så, visar hon.

image99
Tova och Trim, som är Karins katt, en riktig krutgubbe på snart 12 år.


Bilderna togs av karins mobil precis då jag for hemåt, vi hade PRECIS då bestämt ta henne. Jag bad Karin ta
ett par bilder så jag kan ha nåt på min mobil. =) Så var det innan lilla Tova kom hem till mig!

image98
Tycker närbilden på Tova var jättebra. Bra jobbat, K!

image101
Drottningen TOVA SOL bor hos mig. Namnet blev bestämt när jag hade henne. Då känns det mer som
MIN katt. Ingen annans drottning utan min min min älskling favoritdrottning! *PUSS*


Ja nu har ni sett några bilder som snälla Karin har skickat till mig.
Och tack AY att jag får henne. =)

Jaha, nu har helgen snart runnit ut. Trist. Så jag får fixa lite hemma, se på TV sen sova. Jobba igen imorgon. Har inte semester förrän vecka 33. Kul va? *Suuuuck*

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna Y

Är jätte glad att du ville ha henne, det betyder mig mkt, är lugn, vet att hon har det bra, ser dig jvla sällan på Msn, kunde då snakka lite strunt då och då. Men det gör vi välan snart, samt får du ge en puss till tova sol!;)

2007-07-26 @ 07:33:21
Postat av: Cecilie

Tova Sol är jättefin och söt! Ta väl hand om din drottning! Klappa henne från mig. :)

2007-07-27 @ 09:31:58
URL: http://www.nogg.se/catwild
Postat av: Cecilie

Tova Sol är jättefin och söt! Ta väl hand om din drottning! Klappa henne från mig. :)

2007-07-27 @ 09:33:01
URL: http://www.nogg.se/catwild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0