Om mina gudbarn N & D

 Hej hej. Dags att uppdatera lite.

 Allt är lugnt. Jag har tvätt nu. *blä*  Ska snart gå ut till tvättstugan.

 Hittade några bilder på Netas hundar i hennes egen hemsida www.wisserangels.se 
 
 Hennes hundar är så GOOO. Jag är gudmor till båda galna flickor i bästa form;

   Nilla, myyycket snart nyblivande 5 åring

   Diva, 2 år. Ska fylla 3 år i sommar.

 

 Nilla tror ibland hon är en liten hund, som kan klämma ihop och sover i en fåtölj fastän hon är egentligen en vacker grand danois. Ibland tror hon att hon är en katt och äter hemskt gäärna fisk. Ibland tror hon att hon är en greyhound när fort hon är lös. Riktig soffliggare, hon kräver sover på allt som är mjuk. Har en hopplös lillasyster som ni kan läsa därnere om henne. Hon ÄR snäll, gosig och kan vara divig. Hon lever verkligen upp till sitt namn Diva! =)

 Diva tycker sin syster är lite knäpp. Liten hund?!? Här ska en riktig grand danois se ut - sover över hela soffan och skiter i sin matte får sitta vid kanten. Tror man är en katt och äter fisk? Nej - Diva har visat att hon har mage av plåt. Allt går att äta så äter hon. Rå vitlöksklyfta backar hon inte! Det ska smakas! När man springer lös, är det rolig att leka med syster fast jobbigt när Nilla är så lätt på benen. Man måste ju hämta andan. Då får man börja nosa på marken istället, Diva tycker ska vara smart hund, som kan spåra. Diva anser sig smart eftersom hon kan öppna dörrar, fiffla med väskor när det finns gott som ligger därinne. Ingen lurar henne. Dessutom är Diva en kanonbra vakthund, anser hon. Nilla sköter inte sitt jobb. Hon ligger bara på soffan hela dagarna! =)


  Härliga tjejer. Jag har sett dom växa upp, från valp med gigantiska tassar och öron med stora oskydliga valpögon  till vackra damer med personligheter. * PUSS på era nosar* 

 // Gudmor
 

Kommentarer
Postat av: warin

håller med dig, härliga tjejer =)

Jaa snart VÅRBAD :D har en känsla att pojkar kommer inte vara så ivriga*S*

duu, fått svar förresten... är på köplats nr 2 till båda lgh ..ska ringa på måndag och boka tid för lghvisning PUSS

förresten, jag sov när du ropade på mig i natt..blviit nattuggla eller?;)

2007-03-17 @ 11:32:07
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Neta

Åh, vad underbar du är... *RÖRD* PUSSKRAM ;)

2007-03-18 @ 20:21:32
Postat av: Medea

Helt underbara GD-flickor! Drömmer själv om en egen, men det får vänta tills den dagen jag bor i hus. Ha en bra dag!

2007-03-28 @ 13:10:30
URL: http://www.giveintome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0