Flyttfyfan, städstörd och granngnäll

HOYAH

 Flytten närmar verkligen! I helgen ska allt vara hos min kille. GULP. Sen är det flyttstädningen som gäller.... Puhu. Sen bor jag i min efterlängtade dubbelsäng! Numera sover jag i en ihopfällbar säng och jag ska bara säga en två ord om den - inte skönt!

 Hoppas min älskande katt Tova Sol tar flytten med ro. Hon är bekant med min pojkväns lägenhet så tror nog och HOPPAS det går bra. =) Få se.

 Sen är det dags för mig åka buss 12. Jag måste omprogrammera mina tröga hjärnceller. Buss 12..Buss 12... Som inre mantra. Inte 14, inte 14... *S*
 En fördel med buss 12 - direktlinje till min kära vän Warin! *tummen uppe* Bra va! Ca 50 min resa utan byte. Jag läser nån bok och tralalalalaa... skööönt.
 Däremot till min kära vän Neta, får man ta bussbyte självklart, lilla fröken bor utanför Örebro och trivs toppbra. VILL se hur hon bor där. *blink* När får jag komma??? Vin och jordgubb, gott va??? =)

 Jag kommer nog sakna lite här radhus som jag har bor nu... men det går nog över småningom. =) Stor utrymme här, men kommer defentivit INTE sakna grannarna. Usch - de är rena terror-grannar. Jag ska framföra hälsning till nästa hyrgäst som ska flytta in, och önska lycka till med grannar. Grannarna hade för några veckor sedan kastat apelsin på vårat fönster. Sen sa de jävla ungar " det var inte vi" medans jag SÅG dom. Idioterna, de ärver väl sin låga IQ efter sina föräldrar.

 Nu är räkningar betalda, lönen kommer imorgon. Jippi. Härligt. 

 Nej nu ska jag fortsätta packa, inte mycket kvar. Kläder, lite saker i mitt rum och rensa byrån därnere i hallen. Ni som känner mig VÄL vet att jag är en sån.... småpapper-samlare. *suck* Det är min stora last!!!!! Jag måste lära mig kasta papper/lappar oftare men jag gömmer dom ofta i övre byrå och tänker "senare..." =) 
 För bara de inte syns, så är det löst typ... *S*

 Imorgon är det fredag. Så jag önskar er TREVLIG HELG! =) =) 

 image82
 Snart är vi sambo! *puss*  
Beskåda den vackra tomatblomma, visst är den underbar? Efter typ 15 min är alla röda borta, så det såg ut mer som en kaktus *rap* 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maaria

Kul att ni ska bli sambo SNART :)Snart är det mitt tur att flytta, trist att måste packa å packa...
Oj vilket grannar du har , skönt att slippa dom snart!! Lycka till me flyttning nu i helg å hoppas Tova Sol trivs bra i mellringe...KRAM

2007-05-24 @ 21:29:39
Postat av: malin

härligt att flytta och att få sova på en skön säng igen! ;) du omprogrammerar nog din hjärna till buss kl 12 på fem röda sekunder ;) STOR KRAM!

2007-05-29 @ 10:26:42
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Johanna

Hoppas flyttning?? träffade din älskningen idag i skolan. fick veta att han ska börja i bygg i tullängen.. Söt katt du har!!

2007-06-04 @ 23:26:44
URL: http://decjo.bilddagboken.se
Postat av: Neta

SAKNAR dig, vi måste ta en vinkväll snart .. Puss

2007-06-13 @ 15:34:22
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0