Klumpedunsen har noll koll medans mobbarkatten tar makten!

  Hupp!

 Skönt det är fredag! Jag tar lite rast just nu, sen ska jag fortsätta jobba till kl 17.00 då HALLELUJA! Heeeeelg! =) 

 Veckan hade gått fort, jag hade en del att göra PUH. Flytten går framåt, alla förrådsaker till förråd hos min kille är klart. Hyllan är nermonterad och får stå i förråd. Boring för hyllan är ju SNYGG och stor. Men får inte plats hos honom, min dumma pojkvän he he.

 Dubbelsängen är färdigflyttat dit, så jag får sova numera i en hård resesäng. Buhuuuu. Längtar efter MIN säng. Min katt håller med, hon klarar fint att sova 90 x 200 med mig men självklart är båda överens att dubbelsäng är praktiskt och skönare. *S* 
 
 Tova Sol och Mini klarar bättre och bättre. Tova Sol börjar nu mer reta honom, för hon VET att valpen får inte hälsa. Hon kan gå ut till hallen där valpen ligger och sitta och blänga. Efter 2 minuters blängande går hon tillbaka till mitt sovrum. TAAAASKIG! *skratt* Min katt har verkligen skön stil, hon!
 Valpen låg och gnydde. Han VILLE så gärna hälsa på katten men fick inte.
 Men idag har jag fått SMS av min syrra, Minis matte - att Mini hade gått försiktigt mot Tova Sol, och katten luktade på valpen ett par gånger sen gick hon iväg. Duktiga fyrbenta djur vi har! *puss* 

 Synd att jag inte kan sätta in bild på valpen, hoppas jag fixar småningom nån bild med min syrrans lov så VIPS kan ni se hur klumpedunsen ser ut. Min dator har ju haverat så jag väntar på hjälp av någon vänlig själ som kan ge den spark! Suck... alla mina bilder där, hoppas man kan rädda dom och bränna i en CD innan man raderar ALLT i datorn. Sen fixa allt på nytt igen! Sen vill man köpa digitalkamera småningom så jag kan ta 10.000 bilder på Tova Sol, minst! *S* 5000 på min kille och 1 bild på mig räcker väl? Ni vet väl hur jag ser ut *pekar på avatar* Hi hi.

  Ha TREVLIG HELG!!!! Hoppas vädret blir bättre och varmare!

  // Frida och mobbar-katten Tova Sol



Ute på havet   Sugen som fan! Åka ut i Finlandsbåten och har kul!!! =) Bilden tog jag förra året då jag for med Karro, min syrra och hennes polare M. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0