Sjukdom, bortgång och bonus

Hoyah!

 Nu är det helg igen! Men tyvärr jobbar jag under helgen hi hi. Sitter nu på mitt kära arbetsplats, biblioteket och skriver snabbt min blogg. Har varit sagostund idag här för barn 3-4 år. Men tyvärr kom det INGA! Trist! Hoppas fler kommer i december då är det för 5-6 år gammal. =)

 Snart ska jag gå till Dövkyrkan och ha Ungdomsträff. Det blir nog trevligt! =) Imorgon gudtjänst. Alltid nåt det hi hi!

 Nu fredag som kommer har jag LEDIGT! Härligt! Så jag har lite längre helg för mig själv. Underbaaaart!

 Stackars lille Mini, min syrrans hund har varit in på vetten och kollade upp höfterna. Han är 11 månader så röngta får man inte göra förrän om några månader. Men de sa kanske han har inflammation eftersom han har feber så nu går han på medicin i 10 dagar. HOPPAS det hjälper!!! Jobbigt med att inte veta hur hans höfter kommer att visa sig. Han är ju så ung, inte ens ett år fyllt ändå har han ont ibland. Stackars kille! 

 image167
 Hoppas du blir bra snart, Mini!!! =)

 
Nu har Tova Sol fått lite bonus från min snälla arbetskollega H. Hennes katt gick bort igår, så det fanns kattmat över. Hon tänkte på mig. TACK! Hoppas Tova Sol gillar dom. 
 Tråkigt med djuren som går bort. När de börjar bli gamla så vet man... frågan är bara när? Usch!
 Min katt är 8 år. Jag ska ha henne minst 10 år till. *nickar bestämt* eller gärna MER! Om inte nån sjukdom eller hälsoproblem dyker upp i bilden. Så länge är hon frisk och glad! BRA! =)

 
image116
 Gammal bild på Tova Sol.  Mysig som helst! Puss på nosen! ( Tror bilden togs -06)


 
Snart är det dags för mig börja gå till Dövkyrkan. Ni får ha fortsatt skön lördag och söndag! NJUT av helgen ordentligt! =)


 Trevlig helg! 

  
 

Kommentarer
Postat av: warin

jaa hoppas det är bara inflammationm som mini lider av, inget allvarligare eller så.. han är väl hyperaktiv vid detta laget?!

förresten så jobbar jag denna helg också, där har vi något gemensamt!*blink*

mina tankar går till H... Trist!! skulle gråta floder om ngn av min katt gick bort.. usch, hemska tanke---

PUSS ps du är så välkommen till mig nästa helg ;)

2007-11-17 @ 22:41:41
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: Ninus

jaa hoppas d inte e nå allvarligt med Mini... Jaha så då kanske d blir jul här iaf=) ta det lugnt o lev loppan.. Puss Älskar Dig

2007-11-17 @ 22:51:17
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0