Snön har anlänt!

Tjenare!

 Ja nu har snön anlänt, imorse var allt vitt och det snöade. Man fick liite julkänsla här. =) Mysigt att se det från fönstret men knappast när jag måste till bussen. Urrkk, kallt, mörkt...
 Vilken tur att min sambo har bytt vinterdäck på sin bil i söndags! *puh*
 
 Nyss i helgen hade jag varit i Gnesta och hälsat på min kära mor. Det var skönt att vara hemma igen men synd att jag fick magsjuka! Shit...
 Tur att magsjukan brukar ju gå över fort. Tacka för det! =)
 Har läst ut en bok hemma hos min mamma som jag tog med mig. "Drömmarnas land" samma författare till "Matildas sista vals" alltså Tamara McKinkley tror jag det stavas så i efternamnet. Bra bok. Sorgligt.
 Har dock varit i kyrkan med mamma och lillasyrran för att tända ljus till några. Min farfar o farmor... Miriams vän R... Systerdotter Wilma...
 Lite vemodigt att lämna Gnesta i söndags men samtidigt skönt att komma hem till Örebro igen.

 Tova Sol blev riktig tokig av lycka när jag kom hem. Sen sov hon djupt på min knä från kl 21.00 till 00.00 utan enda vilja att lämna mig! Jag som måste gå och lägga mig... Känns grymt att väcka en sovande katt!!! =)

 Undrar vad blir det för nästa bok jag ska läsa??? He he.

 Ha skön onsdag. Glöm inte HEROES ikväll. *blink*



 image105
 Bilden är fin! Vivis avsked till Ruffy o hans gäng. Alltså bilden ur One Piece som jag fann genom
Google. =) BESATT!!! One Piece äger!


 

 

Kommentarer
Postat av: warin

msyig att tova sol blev sååå glad =)

ja diggar den OP bilden med.. fin bild"" tycker att den bilden säger
mer än tusen ord!

PUSS saknar dig, gumman ;)

2007-11-07 @ 19:46:38
URL: http://warin.blogg.se
Postat av: malin

så sant! ;-) och absolut, vi måste ses på en fika snart då har man setts utanför stadsbibblan *flin* på din arbetsplats och min pluggplats ;) KRAAAM!

2007-11-08 @ 21:43:33
URL: http://mallie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0