Hösten är här!

 Hej i höstrusket!

 Nu har hösten verklige anlänt! Brr, kalla morgon när man ska till bussen. Mörknar ute när man ska åka hem. Verkligen en tecken att vi har lämnat sommar bakom oss. *snyft*
 Men man ska inte deppa ihop för det? Mysiga med levande ljus inne istället. Värme från varm choklad och filt över sig samt läser en riktig bra bok! =)
 Planera kanske redan till jul? Nyår? Allt ska vara i god tid? Hi hi, varenda år säger jag alltid till mig själv det ska inte bli sista-minut.-julklappköp. Vaddå? Hi hi!

  
 Man har åkt en sväng in till Marieberg för en-två helg sedan. Köpte min första manga - Love Hina alla 14 st på en gång. GALEN!!! Hi hi. Till Tova Sol har jag köpt ny matskål till samt den kul sele, det ser mer som en flytväst?!? Men mycket lätt att ta på sig och ta bort. Karborreband! Vet inte om det ens är bra men men... Tova Sols blickar säger annat, hon. Hi hi!

 
Allt är som vanligt på mitt jobb - ingen speciell rapport.
 Hemma - som vanligt.
 Igår har jag varit på Räkans födelsedagfest, hon hade ordnat en MYSIG chokladfest, lite vin och mycket prat blev det. Tack Räkan! =)
 Idag hade jag varit på dövkyrkan och ska dit imorgon. Idag var det ungdomsträff var rätt kul. Många ungdomar kom, det var nästan hälften mer som kom idag än förra gången. SKOJ!
 Imorgon gudtjänst. Nervös! Då ska jag teckna en bit från en evangeliet nåt. Hoppas det går bra. Pirrigt!

 image178
 Vackra jag - alltid lika vacker! *Tova Sols motto*

 
Nästa helg ska jag hjälpa Karro med katter - det blir nog rena cirkusen. Först på torsdag kommer jag till henne o klippa klorna av alla små vildingar. Phua. Sen på fredag åker jag dit igen med klippmaskin som jag har köpt, så vi kan äntligen klippa bort tovor på de tre små tovkottor *opsan* katter menar jag. =)

 image177
image176
 Bilder togs för 15 minuter sedan! Riktig nyfärska bilder!!!
Drottningen ligger och slöar.
- Matte, vad som är ROLIGT med datorn? Du och husse sitter jämt där och verkar vara helt borta. Ungefär som när jag äter min burkmat på helger.. hmm.. okej vi är lika ändå!

 
Vi önskar er en TREVLIG HELG!

 

 

Kommentarer
Postat av: Neta

Älskar din blogg som alltid, FRIDA! ;) *fniss* Du skriver skitbra, vi ses imorgon och HÄRJAR!!!!

2007-10-20 @ 22:44:28
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

Härliga bilder förresten....

2007-10-20 @ 22:45:58
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Anna Y

Söta bilder, en puss av mig till henne!

2007-10-22 @ 19:25:24
Postat av: warin

Du är utmanad, kolla mitt blogg

2007-10-24 @ 01:11:13
URL: http://warin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0