Skvaller på G

Helloj!

 Igår har jag varit på teater och sett 'Odysseus' den är JÄTTEBRA!!!  Den har allt! Jag är bara så imponerad, men inte dock min rumpa som fick påminna mig det tog 3 timmar... äsch det är ändå värt att se på! =) Min rumpa får ju sen en natts vila. Hi hi!

 Idag har jag ätit med Räkan och pratade, det var verkligen nice. Hann till och med besöka hem hos henne och ta en snabbtitt på hennes nye sambo Rookie, alltså en gullig skäggagam-herre, på 2 år tror jag! Skulle ha tagit en bild på honom, dumma jag.. Nåja! Fler tillfälle finns! =)

 Imorgon ska jag ta en sväng till andra sidan av Örebro, med buss 12, till den allra sista hållplatsen. Besöka nämligen Karro - och ge hennes katter lite klo-vård. *starta motorsågen* Nejdå, så hemsk är jag inte men jag ska hjälpa lilla matte med att klippa deras klor, på de tre pojkar. Det blir säkert trevligt hos Karro, fast hon kommer nog att säga: ' ursäkta jag har inte hunnit städa/diska/gjort ordning hemma..." He he!

 Räkan, Karro, Neta, syrran och jag - när kan vi ALLA åka tillsammans till:

 image170
 Shoppa loss till våra husdjur!!! När kan vi alla åka tillsammans dit, säg?!? =) Förslag mottags gärna! Hi hi!
 
 

 Vet ni vad, mina kära trogna läsare... Ni kommer nog att stöna men jag och kära Neta ska göra nåt den 27-28 oktober! Nämligen.....

 image171  Dags att åka Viking Line IGEN! Cinderella, här kommer vi!

 
Förvånad? Nähä det förstår jag. Hi hi!

 Hoppas det blir en bra resa också! =)

 
 Ha det gott i höstvädret, folk! 

Kommentarer
Postat av: Neta

*FNISS* ;)

2007-10-04 @ 10:05:33
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Annay

hahahah känner igen där, som när karro säjer alltid " urs jag hann ej städa, ej heller diskat" osv.
Brukar ibland diska åt henne!:P

2007-10-05 @ 07:33:02
Postat av: malin

hoppla! tack för lördags och checka in på min blogg, en bild på oss! hoppas du mådde super igår ;) höörs! kraampuss

2007-10-15 @ 13:23:34
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Sofia

trevlig läsning =)

2007-10-19 @ 12:50:46
URL: http://sofialandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0