Utmattad och utmanad!

Hoyah!

 Utmattad, phua. Imorse i det stilla morgon var det kolugnt på jobbet. Böcker strömmade i sömniga fart, jag hann sätta upp allting till sina platser i hyllorna. Härliga morgon! Då kom min arbetskollega och föreslog jag skulle laga några trasiga barnböcker. Mmm... No problemo. Jag kände mig att jag hade FLYT.
 Lagade och bråkade med några trasiga böcker, svor över ungar som gjorde sönder dom. Ta-daa! Klart! En timmas svett och tårar skuttade jag ned... till KAOSET!
 Under ca 60 minuter hade tre st skolklasser passerat och lämnat djupa spår efter sig. IHHH, var är lugnet? Vart är ordning i hyllorna. Arghhh.... Min arbetskollega sa det var verkligen rörigt.
 Tack! Det märks...
 Små fötter försvann, där fick jag städa... Städa....hämta berghög med böcker som ungar hade lämnat tillbaka. Toppen... Lunchen närmade sig, min mage kurrade och då KOM det mera böcker som jag måste mata in i Tor-In och sen lämna dom till sina rätta avdelning. Smsade till min lunchkamrat att jag blev liiite försenad.
 LITE FÖRSENAD KAN BETYDA 60 MINUTER!!!

 Pust! Vilken förmiddag! =) Nu är jag slö och utmattad men jag älskar mitt jobb! Ibland kan det verkligen bli tokigt, som idag. Hi hi.

 Nu till utmaning som jag blev utmanad av Warin. Okej... Dags att ta itu med det. =)

Jag blev utmanad av

WARIN! Jag vet inte fan hur man gör för att länka till personen!

Här är regler:

            1.Länka till den som taggat dig

            2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

            3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

            4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SJU SANNINGAR:

1.  Jag avskyr att byta lakan, det är det värsta jag vet av alla hushållet. *S*
2.  Usel på att laga mat. NOLL tålamod. Min sambo står nästan alltid för matlagningen,. Jag = diskning.
3.  Jag får BAMSE tidning in i brevlådan. Barn på nytt. Hemskt jag vet...
4. Jag är rädd för fåglar - speciella änder och svanar vid ån.
5. Jag är bra på att städa ordning omkring men DÅLIG på att ha ordning med papper + räkningar som ska till pärmen! Samt är jag smålapp-missbrukare. Lämnar massor onödiga lappar överallt som jag har skrivit, klottrat eller nåt viktigt på den men sen blir de fort bortglömda. Till slut är de för många!
6.  Bollrädd, därför passar jag aldrig in i någon bollsport. Tro mig!
7. Jag kan skriva med båda händer. Och BONUS är att jag kan skriva spegelvänt texter flytande! *lite stolt*

 Ja nu ska jag utmana till stackars 7 st offer, känn er hedrad:
 Elin Z, Carro, Maaria, Mallie, Kristin, Johanna ( om du har blogg ja?) och...och... sist men inte minst får AY fast hon är redan färdig utmanad av någon kan jag tro?!? =)

 Ha skön onsdag kväll. Glöm inte HEROES!

 



 

Kommentarer
Postat av: malin

FNISS, redan skrivit 7 sanningar om mig, läs! och vi har en sak gemensamt...! *nickar*

2007-10-24 @ 21:07:14
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: piggelin

Jag är redan utmanad:-)
kram!:D

2007-10-25 @ 15:01:10
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: jezzypezzzy

hehe stackars dig som hade fullt opp efter en gäng snorungar som klampade in i lugnets paradis o efterlämnade en stormland efter sig ;).... tycker fortfarande att du skriver bra :D.. stor höstligt kramixxx från lille pesten(hehehe ;) )

2007-10-27 @ 19:44:50
Postat av: Kristin

Seriöst! Det ska jag nog piffa upp lite i min blogg men ORKA! Modem ju! XD

2007-10-27 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0