Lite uppdatering o bilder!

Tjenahå!

 Äntligen med lite uppdatering va?!? Jag är helt frisk, skönt som sjutton. Har varit på kattutställning med min vän. TACK Räkan för sällskapet dit! =)
 Det var ca 1000 katter, ojfan. Många norsk skogkatt och ragdoll samt helig birma som dominerar mest i burarna. Fann bara en-två st sphynx vilket är synd för Räkan såg fram emot se fler av sån ras. Hoppas det blir fler nästa gång!
 
  Många har fyllt år i feb månad. Phua! GRATTIS Karro, Jessy, AE, N, Rambo, Maximilian, min pappa... Det vad jag kunde komma ihåg just nu. =)

 I kära Marsmånad  blir det en viss person 28. Öh vem kan det vara? *tittar på Tova Sol* Nähä, min lilla kattflicka fyller i juli. Hi hi!

 image251
 Ta det lugnt, morsan. Njut av att vara 27 år så länge... Hörru, när får jag burkmat?

 
Slutet av januari kom min sambo hem, jag var nog fortfarande sjuk tror jag, eftersom jag var hemma då och han sa 'titta! det är nåt konstigt på himlen!" så gick jag ut i balkongen och OJ...

 image254
  Vad märkligt! Sådan har man inte sett förut. Som nån kniv hade skurit sönder i himlen.

 
Min arbetskollega fotade också, vi pratade om det märkliga händelsen och hon berättade att många hade ringt o frågat meterologen efter förklaringen och det var nåt som jag minns vagt nu; Att det var för kallt i himlen så att det bildades isbitar där i luften! Samt solen lyser vilket det blev så.

  I fredags fick jag besök av min syrra M, vi hade kul. Såg på McLeods döttrar som jag hade spelat in och sen tog lite vin och pratade. Som avslutning på hela spelade vi charader ( det är alltid syrran som föreslog det! hihi) och då kom min sambo hem och han var med lite i charader men var inte lika hemma i det som vi gör men vad KUL vi hade! =)
 Syrran sov över jag vägrade låta henne gå hem ensam.

  Nästa dag när syrran for hem o jag var i dövkyrkan, hade kul! Väl kommet hem bäddade jag lite gästsängen vet inte varför men ville ha lite ordning så lämnade min lilla katt spår efter sig!

 image252
 Kattspår i sängen! Vem hade passerat där må vi tro?


 
Jag hade fotat en bild på min katt som jag är MYCKET STOLT över, gillar bilden!!!

 
image253
 Jag ser dig!


Just nu ligger lilla drottning på min knä och spinner medans jag skriver för fullt på min blogg.  Myskatt!

 
 Ha det gött, kära folk! =)



 
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Japp ku lde var i fredags *ler*..
Mmm får ses snart igen tycker jag *ler brett*..

kram!

2008-02-13 @ 20:52:51
Postat av: Jätten

Mys! Jag hoppas snart att du får en kamera snaaaart!:P Jag ser att tova sol är på farten som vanligt;)

2008-02-14 @ 21:03:27
Postat av: warin

Ja tycker det blev bra bild på TS med de ögonen!

upptäckte en sak nyss, om man scrollrar upp och ner, då ser det ut som Tova Sols ögonen liksom blinkar ..svårt förklara.. kanske är det bara detta pappas datorn?? men collt i vilket fall som helst! VI SES IMORGON puss

2008-02-15 @ 22:02:22
URL: http://warin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0