Tova Sol på balkongkontroll

Hej! God fortsättning på det nya året 2008!

 Hoppas ni hade toppen jul och nyår?!? Det hade jag. Julen fick jag o min sambo fira två gånger. Första gången, på själva julafton var vi i Julita hos min sambos familj o firade. Mysigt! Jag fick även träffa Tommys lillasysters nya hundvalp - en jättefin schäfervalp som lyssnar till namnet Isa.
 
 Valpen Isa, 4-5 månader gammal. Bilden är för mörkt, min mobilkamera suger...

 
Andra gången - 26 december fick jag o sambo fara ut igen och fira jul hemma hos min syster i Strängnäs. Äntligen fick jag träffa min systerbarn Felicia, 5 och Fanny, 4 år. Har inte sett dom på två år ungefär. Felicia visade stolt att hon kom ihåg några teckenspråk. Vilken raring! Nu har jag lärt henne teckna godis. Fanny hade sagt till sin mamma, alltså min syster då jag o Tommy kom fram.
- Moster Fridas öron är trasig, vi måste prata långsamt med henne!
 Hi hi, vilken söt teori från 4 åringen!
 Sen jobbade jag som vanligt efter julen, på to o fre 27 o 28 dec. Sen åter igen ledig helg + nyår så fick man fira hemma hos Neta. Skojigt det var!!! Jag blev riktig full. Ujjj!
 Nyårsdagen var jag ledig men inte 2 januari så var jag tillbaka till jobbet. Jag sparar min semesterdagar.
 
 Snart måste jag verkligen fara upp till Leksand o se hur min kära vän Sara har det däruppe! =) Lovat henne rätt länge men snart måste det bli dags!

 Idag hade jag vaknat rätt tidigt. Passade på o äta frukost, diskat o se lite på TV sen öppna balkongdörren för att vädra lite lägenheten så fick Tova Sol ta nypa med frisk luft! Självklart passade jag på o ta bilder på raringen som ni vill säääkert se? *blink*

 
 Hm, matte. Får jag verkligen gå ut?

 
image222
 Det blåser lite.... Lite kallt... Något som luktar... Sniff!

 

 Årets balkongkontroll, även matte måste luktas på!

 
image219
 Matte, menar du allvar?!? Är det januari alltså fortfarande vinter?!!

 
image213
  Men det känns inte så! Kanske lite grann i luften om man tänker efter... Ingen bra ide att sitta här och sola?

 

 Nu får det räcka. Vinter, brr... Jag väntar på varmare tider!

 
image225
 Spanar ut genom fönstret. Drottningen är nöjd för dagen!

 

 Sambon ser på TV. En lat söndag för hans del.

 

  Ja nu väntar jag på en kompis ska komma, sen åker vi in till stan o öva lite innan gudtjänsten börjar.

 Ha en skön söndag!!!

Kommentarer
Postat av: jätten

Tova Sol är för söt!! jaa, jog kommer sååå snart jag kan!:P vi ses! kram på min lilla gudinna!

2008-01-13 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0