Bilder från 9årsdagen!

Hej hopp!

Som ni redan vet fyllde min katt 9 år i lördags. Efter vi har klippt hennes klor ( duktig som vanligt. Lugn som filbunke, den där födelsedagkatten!) bad jag min sambo fota henne medans jag ska skala räkor. Okej! Det blev några bilder som jag kan bjuda er här det finns mera på min bilddagbok!


ÅÅå räkor, ser jag rätt? Hör jag det rätt? Till MIG?

I lördags hade hon fått gottgott, massor mys och varit ute på balkongen. Hon bara NJÖT av dagen!


Nej - kan inte vänta! 1:a försök upp till diskbänken!!!


2 eller 3:a försök hon gjorde. *S*

Tova Sol älskar ÄLSKAR räkor. Det ligger nummer 1 på hennes favoritlista. Nummer 2 är burkmat. Självklart. Dessa tackar hon inte nej till. Men sen 3, 4:e plats osv gillar hon verkligen svamp och sparris! Jag blev förvånad först sen okej. När jag äter pizza får hon ibland svamp. Gött säger hon!


Räkor räkor. Jag vill inte se mera rumpa nu!


Åå vad snällt, jag fick smaka åtminstone EN medans jag väntar!

Tack min sambo som tog kort medans jag var upptagen att skala räkor! Jag vill gärna fånga bilder hur otålig en liten kattdam kan vara! =)
För mycket gottegott straffade sig. MITT fel självklart. Hon spydde upp lite räkor under natten. Fast jag gav henne inte så mycket. Sen på söndag fick hon dålig mage. Attans också. Måndag också. Men nu börjar det bli bättre. Phua! Förlåt mig, gumman!!!!


Vackra drottning på balkongen idag!

Mina tomatplantor bara växer och växer. Snart tar de nog över balkongen. Help! =) Jag har 3 st plantor. Två st som ni ser på bilden däruppe. Men en som står bredvid mig när jag tog detta kort är en MONSTER. Gigantisk planta med många gula blommor men ingen liten tomatplutt. SNYYYFT hoppas de kommer snart. Dessa två plantor som är med på bilden har 4-5 st små tomatpluttisar!!!! =) Gröna och omogna men de är på god väg. Alltså god väg till MIN mage! HAHAHAHA!

Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till min semester! Fan vad jag längtar!

Ha en skön tisdag! Hoppas solen tittar fram snart mellan regnmolnen här veckan! =)



Kommentarer
Postat av: Maaria

Kul att du tränar lite med Sol Tova:)

jaa du har blivit utmanad, så gå in min blogg å se va det är för nå=) Skönt med semester nu eller??

Kraam

2008-07-12 @ 19:21:09
URL: http://www.wisserangels.se/Maria
Postat av: Neta

Härlig bloggat om 9åringen!

2008-07-18 @ 10:53:21
URL: http://www.wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0