Bilder med kvalite! =)

Hej hå!

En tisdagkväll. Om en timma börjar Ugly Betty och sen efter det Desperate housewives. Såg på reklam det ska hända spännande saker! Orkan över lilla villaområde och nån ska visst gå bort... HJÄÄÄLP vad jag längtar till kl 21.00! Fler serier börjar ta säsongpaus - jag grååååter. T.ex McLeods döttrar! Aaaawww - hur länge får jag lida tills de sänds igen?!?

Nu ska jag bildbomba er min lilla skönhet... Digitalkameran Nikon... min nya bästis! *S*


Tova Sol på lekhumör. Inte så lätt att leka med henne samtidigt jag håller i kameran! En fjädervippa i ena hand och kamera i andra hand. Min hjärna snurrade till rejält. Klick, vippan, klick, vippan!!!!


Det här var inte lätt konst heller, säger jag, som matte! Fota när hon ska ta godis. Det blev många miss och många försök. Tova Sol bara gottar sig i det härliga...

image289
Tova Sol - full kontroll!

Jag får nog träna o utveckla mig som en duktig fotograf som mina kära vänner. Jag är fortfarande långt efter men sjujäkla... jag ska komma ifatt! =)

image290
En bild av full överraskning. Hon höll precis på och tvätta sin vackra päls samtidigt jag tog kort! Det där blev lite kollision... *S*

image288
Suck, matte kan inte sluta! Snart får jag gömma kameran! Vart ska jag gömma den nu då? *letar* Under byrån kanske...

image291
* BLÄNG* Det där kameran ska jag ta itu med sen när matte o husse är på jobbet. Vänta bara!

Ni behöver inte oroa er. Jag är alltid en steg före min katt. Min kamera kommer hon inte åt! Hi hi!

En gång för mer än 1 månad sedan då jag var jättetrött, såg på TV i sovrummet o tog en Koff, såg på nån program glömt vad - medans min sambo höll på o städa. Tova Sol sov på min knä. Jag kämpade att hålla ögon öppna men nej hej. Där somnade jag ordentligt utan ha märkt min sambo tog kameran o fotade med glatt blixt. Men däremot Tova Sol sa iallafall hej till er. *S*

image292
SNARK! Matte tog tupplur, minsann!


Ska minsann lägga in en sovande sambo/husse småningom. HÄMND!!! *fniss*

Ha skön tisdagkväll!




Kommentarer
Postat av: Neta

Hahahaha!!! Diggar ditt senaste inlägg!
Koll på kameran?!?!? VISST - sambon din som tog kortet sa du?! Se upp så TS inte hittar den oxå *ASG*
PUSS, ser fram emot FLER bilder :D

2008-05-06 @ 19:49:31
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

skit söt bild åp dig och tova sol!! ;)

2008-05-09 @ 18:53:04
Postat av: piggelin

åh vad sött att du sov och Tova Sol på dej:-)

2008-05-11 @ 15:41:53
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: piggelin

HIhi.. jaa hoppas du har fått din cykel upplåst;-)
Hjälmpower:-)
HIhi..
Jag antar att det är snart semesterdags för dig?:-)
Kraam!

2008-05-26 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0