Fredaglycka!

Hej!

 Skönt, fredag! Jag har jobbat - alltså ingen ledig för mig på klämdagen.

 image283
 Himmel, vad digitalkameran är UNDERBAR! Kolla in skönheten! =)

 
Jag är fortfarande inte 100% duktig på att fota men jag lär mig. Samtidigt har jag en snäll kisse som står ut med mig. Tova Sol är bara för GO. Idag har vi lekt lite o hon har fått sin fredag-gott, alltså blötmat. MUMS.

 image282
 Närbild på Tova Sols öga. *älskar bilden!!!*

 
Allvar talat - varför skaffade jag inte kamera tidigare? Ok, tyst med er N och K. Jag vet att ni kommer påminna mig om det. *fniss*

 Sist men inte minst vill jag gratulera Neta, en seeeent grattis till hennes tredje nyinskott i familjen!

 image279
 ZACCO - Netas tredje grand danois valp. Riktig buspojke! Hoppas att han blir 1 m hög och väger en massa som hans matte drömmer om... *S*

 
Spännande och se hur Zacco växer o utvecklas! Hoppas att det går framåt på utställningarna! Heja Neta. heja Zacco!

 Måste komma snart o hälsa på! =)

 TREVLIG HELG allihopa!

Kommentarer
Postat av: warin

Fotografi som yrke nästa??? Hihi

Fin bild på Tova sol i närbild med ögat!

PUSS

2008-05-02 @ 20:15:31
Postat av: Neta

HEJ Myyyys FRIDA! Kul å se att du återbloggar en del och bilder .. Äntligen BILDER!!!! Jajajaja jag vet jag kommer att påminna DIG hela tiden *ASG* ... Underbart iallafall nu .. NU får du fan fota massa o ladda upp hit + BD!
Underbara bilder på TovaSol!!
TACK för Zacco bilden å välkomsten .. Visst är han såå underbar .. Känns så jävla rätt o ha han i vår lilla Grand danois familj!!!!! *fniss* Bara hus som saknas !!
SAKNAR dig oxå, vi hörs / ses snaaart!

2008-05-02 @ 22:55:37
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0