Djurisk blogg

Hej hej folks! =)

Nu är man inne på andra arbetsveckan...Var tog semestern vägen??? Hi hi. Men jag ska kanske ha semester vecka 40 då åker jag kanske till Venedig med en vän men det är inte ännu 100% bestämt om det blir av.

I lördags har man besökt min god vän o hennes underbara hundar som jag är gudmor till. Mysigt!!!


Ca: 14 veckor aprikos storpudel Zeke och gul grand danois Zacco, snart 2 år.

Jag hade tänkt ge dom varsin tuggben men vad hände?  Jag glömde kvar tuggben på byrån, gick och la mig. Hela natten hade Marco tuggat!!! Arghhh!!!

Bildbevis! =)


Lugn, Marco har tänder kvar ifall ni undrar... =)

Jag fick köpa nya innan jag for till min kompis o hundarna. Galen Marco Ruffy! =)


Sätter in nu dagfärska bilder på mina pälsklingar!


Lilla älskling Tova Sol


Älskling Marco Ruffy

Imorgon ska jag och sambo till trasfikskolan på handledarkurs. Nervöst... Få se om jag lyckas småningom ta körkort!

Sköt om er! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0