Bildbomber i solen!

Hejhå folks!

 Jag har varit sjuk förra veckan, fy babian vad trist. Hemma och varit jätteförkyld. Jobbade igen i måndags med noll luktsinne. I tisdags fick jag uppsöka läkare i vårdcentralen med min syrra som tolk ( tack syrran för hjälpen!) och de sa jag hade lätt bihålesinflammation. Hade mycket slem i bihålorna. Fick tre olika medicin! Nice...
 Nu har jag återfått lite luktsinne men fortfarande inte lika bra. NU har jag smittat ner min sambo, han är sjuk. Sånt händer...

 Härlig med sommarväder. Äntligen börjar det komma efter rusk och regn! =)

 Bilder på mina favoritkatter! :D De två är fortfarande inte överens. Tova Sol är mer och mer avslappnat men visst säger hon ifrån när Marco är för nära eller jobbig/busig. Det går sakta härhemma. Marco har bott hos oss nu två månader och två dagar! Det känns som han har varit här i halvår! *fniss*

 
 Marco Ruffy i obekväm ställning men det var han själv valt det! *S*



 

 Marco Ruffy  - Örebros snyggaste katt! Tycker jag! :D



 

 De två har nåt gemensamt - tungan ute! Vänster; Tova Sol och höger är det Marco! *S*

 
 Tova Sol - min favoritflicka! <3



 

 Inte överens med varandra, när han närmade sig lite till fick han tass-smash av Tova Sol på skallen!

 
Ni som gillar katter, så är det kattutställning i Örebro, på Conventum Arena den 6-7 juni! =) Själv tänker jag såklart dit och kollar vet inte vilken dag det blir. Skoj!!!

 
 Redbull-kisse, ADHD, Knasboll, Pajas... ett kärt barn.. menar katt har många namn! *S*



 
Ska snart ut till balkongen igen o slappna av. Men först ska jag till ICA och handla lite. Sen kan jag koppla av. Har städat hemma som tok idag. Nu är allt rent och fint i ett par dagar typ... sen är allt som förr igen. HA HA HA!
 Nej nu ska jag blogga färdigt och rusa ut i solen. =)

 Ha en skön helg och njut av solen!!!

 Trevlig pingst!

 // Fridolfina & co

Kommentarer
Postat av: Xtails

Sööööööta bilder på ännu sööööötare katter!! Åhh vilket katt nappar humör jag blir på!!

2009-05-30 @ 20:25:14
Postat av: pezze

uhh.. inte kul o vara sjuk...

o samt få light bihåleinflammation.. not nice

men krya på dig o lite mer te Tommy!!! :)



Fina bilder på dessa pälsbomber :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0