Regn och gnäll

Tjoa!!!

 Söderköping var trevligt, fin stad där synd att vädret var inte det bästa annars kunde vi ha promenerat vid ån och tittat på båtar, se omkring staden efter man har ätit glass på glassrestaurangen. Vi åt där sen åkte nästan direkt hem eftersom det regnade. Trist att vädret försämrats under min semester det känns som hösten kommer liksom. GRRR... Var lite besviken över vädret jag har inte ens badat sjön i år. Det var jättevarmt och soligt då jag jobbade. Sen började min semester så var jag sjuk. Därefter jag blev frisk var det skitväder till dess. :(  Tveksamt om det blir bättre väder de två sista semesterveckorna.

 Imorgon ska min lille pojke till veterinär, usch jag kommer bli nervös. Det gör jag alltid när jag tar med katter till veterinären. Marco ska höft/rygg röngtas pga han har konstig gåstil så dags att kolla upp. Sen passar man på kolla hans tänder när han är ändå nersövd. Han hatar om man ska kolla hans tänder för han vet det är nåt fel med tänderna. Ska passa på boka en tid åt Tova Sol när jag lämnar Marco imorgon för jag fick påminnelsebrev från dom att det är dags för Tova Sols årliga vaccin. =) Så jag vill ta samtidigt seniorkontroll på henne. Det brukar vi ha varje år i samband med vaccin. Sen hoppas jag det blir inga fler veterinärbesök på ett bra tag! =D

 På tisdag och torsdag ska jag till trafikskolan o ha körlektion, hoppas jag är inte allför ringrostig. Hi hi. Se upp därute på vägarna här kommer jag!

 Nä dags för mig sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till djurkliniken med Marco o lämnar min bebis där hela dan. Usch det kommer kännas tomt härhemma.
 Är sugen på skaffa mig tredje katt en renrasig katt som jag kan utställa tillsammans med Marco. Samt han får en lekkamrat. :D Tova Sol är äldre så hon är inte rolig att leka med hon blir sur på honom när han är på bushumör.  Men min sambo säger nej. Ingen tredje katt förrän vi köper ett hus vilket kan dröja om några år! Hi hi.  Men att drömma är tillåtet! Hi hi!

 Kram! 

 
 Min tomatodling på balkongen. Längtar efter de blir mogna att plockas och ätas!!! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0