Jag har gjort bra kap idag!

  •  Hejhå!

     Idag är det 4:e advent! Bara 5 dagar kvar till julafton! :) 

    Igår har jag besökt min kära vän Warin och drack lite vin samt tittat på bilderna från Mexico. Hon och hennes familj har varit där i 2 veckor de kom hem i måndags. Kul! 

     Idag har jag o min sambo varit på Marieberg o kollade lite. Vi skulle handla det slutade med att vi köpte till oss själva! Noll julklappar! 4:e advent och inte en enda julklapp har vi köpt... smart va?!?
     Vi har köpt en efterlängtad grej som vi har länge behövt men idag var jag bestämd och sa vi köper där! Min sambo var tveksam... Han vill kolla först olika märke, prisskillnad... Jag sa nej nu! Hahaha!
     Har köpt 3 i 1, alltså skrivare, kopiator, fotoutskrivare! SKÖÖNT ha en sådan hemma! Kvinnor är bra på affärer vet ni? När jag slog till att köpa HP skrivare/fotoskrivare/kopiator så sa säljaren vi får paketpris bla bla...Jag nickade bara, ja ni vet de försöker alltid sälja till en bra pris och allt... Sen sa han alltså vår säljaren som var jättetrevlig att vi får en kryssning till Riga eller Helsingsfors. WOW! Resan dit ink hytt 300 kr! ( Om man vill ha A hytt så kostar det lite extra alltså 80 kronor mer, inte farligt ju!) 
     Vilken bra kap jag har gjort! En ny maskinvara och på köpet får man kryssning! *Lite mallig blir jag* 
     Kryssningchecken gäller fram till 31/3, det roliga är jag fyller år den 31/3 hi hi. 
     Bara kolla när det passar mig o sambo så bokar vi samt ordna kattvakt så kan vi resa äntligen på egen hand! Det behövs! =) 

     Sen har vi julstädat som tok härhemma nu är allt såå fint, tagit upp lite julpynt. Mysigt! :) 
     Julafton ska min sambo fira med sin familj samt kusiner som han har inte träffat på länge. Jag blir hemma här med katter, men inte ensam! Min kära mamma ska hit, så vi två ska fira jul. Med god mat, vin och kanske promenera runt ute om vädret är fint. Sen se på Kalle Anka kl 15 är ett måste för mig. Hoppas det blir avkopplande och trevlig julafton!

     
     Ja nu ska jag bara notera lite, som kanske inte intresserar er... Men det är dessa som jag är sugna på anmäla Marco till utställningar år 2011. Kanske jag kan inte vara med på ALLA men att drömma skadar inte. :) 

    Utställning;
  • 29-30 januari, Örebro, NERK.  ( Har anmält Marco till lördag den 29:e!)
  • 26-27 mars, Upplands Väsby, Stockholm Kattklubb
  • 9-10 april, Stockholm, Birka kattklubb 
  • 16-17 april Hallstahammar, Västerås kattklubb
  • 30 april - 1 maj, Stockholm, Alfakatten
  • 14-15 maj, Stockholm, PK kattklubb
  • 4-5 juni, Örebro, NERK
  • 11-12 juni Stockholm, SC kattklubb
  • 18-19 juni Alingsås, ?
  • 2-3 juli, Stockholm, KKoJ kattklubb
  • 16-17 juli, Stockholm, JKK kattklubb
  • 20-21 aug, Linköping, LK kattklubb
  • 27-28 augusti, Stockholm, CCC kattklubb
  • 17-18 sept, Eskilstuna, MSK kattklubb
  • 5-6 nov, Stockholm, TCC kattklubb

 Ja det var allt för 2011 kattutställningar som jag är mest intresserade av, det finns massor som i Lund, Sundsvall osv men för långt bort. Lättare också när jag har körkort. Jag vet inte när jag får det i handen! Hoppas snart! :)

 Ha en skön 4:e advent! 




 
  Jag i vinterkylan. ( Netas foto 101211)


Kommentarer
Postat av: Zeta, Zacco och Zeke

Naaaaajs, bra bloggat !!!! LOVE frida :D Kul, många utställningar på gång måtro :D Hoppas jag kan palla en dag därinne någon gång... ska testa! absolut! :D haha... åå najs me kryssning ... låter ju underbart! du å jag måste oxå åka på vår som vi brukar :D har massa rabatt från viking line jag med !! härligt, att du har foto utskrivare, är de likadan som jag? tror nog det ;) MASSA med KRAAAAAAAAAAAAAAAM <3 Miss Y!

2010-12-20 @ 09:44:24
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0