Utmaning och en bra länk tips!

Hej hej!

 
Från min egen mobil, sommar 2010.

 

 Jag har blivit utmanad av Edwugo, om att skriva 7 intressanta saker om mig och sedan skulle jag utmana 7 andra bloggare!


 1. Jag kan skriva spegelvänt, det har jag alltid kunnat.

 2. Morgonpigg människa - jag bor tyvärr i lägenheten annars kunde jag gärna börja dammsuga kl 6-7 på morgonen men till hänsyn för mina grannar får jag vänta snällt... Suck... Hoppas man får bo i ett hus snart! =)

3. Tomatgalen sedan 1982, men det vet ni redan?!? Hi hi

4. Är otrolig pratglad - en arv från mors sida! Fniss fniss...

5. Min minne är konstig jag kan komma ihåg en och annat som är helt onödiga! T.ex jag kan min kompis gammal bankkortets kod! Vad fan... Vad är det där bra till för? Hehee!!!

6. Jag är bollrädd, var aldrig bra på idrott eller gympa. På sommartid är jobbigt om jag ser barnen spela fotboll så får jag ta en annan väg eller gå fort förbi dom och tänker ' hoppas inte bollen träffar mig bara...' Om någon kastar boll/ nyckel/ vad nu de kastar fångar jag dom INTE! Jag blundar!

7. Jag rycker i sömnen, där har min sambo döpt till 'dödsryckningar.' 


 Ja nu utmanar jag till;

1. Jessy
2. Neta
3. Dara
4. Karro
5. Addie
6. Min syster N
7. Du som läser här jag kanske har glömt dig, så känn dig utmanad! :) 

Såja ja nu är utmaningen klar!

 
Själv har jag en bra jobbvecka, lagom med arbete - inte mycket stress o jäkt men snart kommer det. Alltid innan jul så vill skolor och dagis lämna tillbaka böcker där innebär då mycket jobb! =) Jag får njuta lite av friden till dess. Hi hi.
 Dessutom har jag en underbar gäst hemma hos mig som har sovit hos mig sedan i söndags, nämligen underbara Dara! :) På kvällarna pratar vi samt spela tvspel. Skoj! Imorgon åker hon hem. Snyft! 

 En liten tips till er; Det finns nu en bok översättat till teckenspråk, boken passar till ungdomar även nog till vuxna. ( Det finns också på tal om ni hänger inte med teckenspråket.) 

 http://www.orebro.se/8311.html

 Det visas en avsnitt för varje vecka, nu är det nog ca 5 avsnitt ute på internet i orebro.se hemsida. 
 Sammanlagt är det 12 avsnitt. Missa inte tillfället att kolla in! =D

 // Frida

Kommentarer
Postat av: Dara

Jaavisst, jag antar utmaningen...GULP!;) Åhh, jag missade filmen "Fantastic Me", har den kommit ut på DVD då? Du är inte bara bibliotekarie,förutom även som skådis i "Nollan"! Snyggt och professionellt berättande!!

2010-12-01 @ 21:12:31
URL: http://dara.blogg.se/
Postat av: Neta, Zacco och Zeke

Mohaha, utmaning?!?!?! :-D Få se om jag gör den, fniss :D Du är snygg som alltid lovely

Älskar dina 7 svar och dig :P Tusentals kramar!!! <3

2010-12-02 @ 13:54:47
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

åhh.. jag antar utmaningen men först måste jag få bukt på mitt blogg.. den e helt cp!!! vet ej vad som hände efter jag fixade andra nya bilder te bakgrunden!!!!!



o försökte kolla på din videoklippet men mitt s.k. skydd mot intrång stoppade ditt videoklippet så kan inte se den.. får nog sno brorsan datorn hihih... oki kramixx



p.s. du skriver så jäkla skönt ibland hihih

Postat av: Fia

kul att du antog utmaningen! Kul och lära känna dej lite mer. Haha. Vet att du är pratglad & älskar tomater. :D även morgonmänniska, där 3 sakerna har vi gemensamt :D



Jaa, stadsträdgården har ju god mat, så julmaten bör vara god där. Bäst så, för Ritz är nog sämst! Jag lagar godare julmat än dem. Hahaha..



skönt med helg för dej nu, jag som strax ska tralla iväg och jobba.. jaja men som sagt, så går helgen fort ;)



kramkramm!

2010-12-03 @ 12:32:08
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0