Goda nyheter!

God morrn!

 Kl är nästan 7. Visst är jag morgonpigg va? Tjaaa.... inte så värst pigg tror för det är fortfarande mörkt ute. ;)

 Goda nyheter; Titus är hemma! Han kom hem igår självmant till Karros föräldrar och åt. Han är bara liiite mager men inte nåt nöd på honom precis. Han vill ut redan! Hemma högst 20 minuter - varit borta i 11 dagar och vill ut. Man misstänker han kommer inte bra överens med två kattbröder som bor där, alltså Karros föräldrars katter. Så man får ta en annan lösning att Titus får bo tillfälligt hos någon vänlig själ i 2-3 veckor. Håller tummarna att det fixar sig för Titus bästa! <3 Han kan inte bo kvar risken är stor han försvinner längre tid nästa gång.
Men åh vad skönt att Titus lever och välbehållen! Pust! =)

 Själv har jag jobbat igår, ovan att jobba på biblioteket en söndag. Ganska kul faktiskt. Massor att göra så tiden bara flög iväg. :)

 Nu till helgen ska jag o sambo se på Saw 3D, får se om jag är lika tuff då... Jag brukar sitta och gäspar åt all skräckfilmer de är ofta halvdåliga/halvbra. Man vet precis när det ska hända något i vissa scener. Man blir sällan skrämd. Bara FÅTAL filmer har lyckats få mig hoppa ur stolen kan man säga. 

 Ondskans hus ( House on Haunted Hill) se länk; http://sv.wikipedia.org/wiki/Ondskans_hus
  Bra klipp o överraskningmoment som dyker upp. Därefter hade jag svår att sova, inte undra på jag planerade se den kl 00.00 precis på midnatt och släckte alla lampor min lägenhet så det var totalmörkt jag såg den med en kompis jag minns hon har blundat flera gånger fniss fniss. Filmen var ny då. Ja det var längesedan nu men minns den var bra. Idag gäspar jag nog åt den film... HAHAHA!

 Sawfilmer är jag inte rädd men de är äckliga! :) Sjukt med andra ord... Jag har försökt övertala min kompis goa Neta se den för hon gillar skräckisar som jag men hon vill inte se den. Hon klarar inte det. Räcker bra med att lyssna på när jag berättar vad det handlar om och så. :)
 Saw 3D är avslutning. Skönt tycker jag. Det börjar bli lite tjatigt. Saw 3D är 6 eller 7:e sawfilmen. Har tappat räkning nu... 
 Men reklamen stod om Saw 3D "Ni har sett dom lida, nu är det din tur att lida" GUUULP!!!! Och jag har aldrig sett bio med 3D heller! ( Liseberg har 3D filmer men bara 10-15 minuter med gulliga barnvänliga filmer om miljö och mycket gullegull.)

 Nä nu ska jag fixa lite ordning sen åka till jobbet! Ha det bra!!!


Foto: Jag tog bilden med min sambos systemkamera. Jag älskar hans kamera!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, skönt det med Titus! Det måste kännas bra för Karro!

Sett "Paranormal Activity" den första? Jag blev faktiskt skrämd flera ggr och även skrek lite till!:D Tänker du titta SAW 3d på bion? Jag tror 3D blir en bra avslutning på hela historien!:) 3D-filmer kan ge en roligare bioupplevelse, själv har sett 3D med Alice i Underlandet och Evil Resident.

2010-11-10 @ 23:12:23
Postat av: Neta, Zacco och Zeke

Du och dina SAW!!! :D Jaaa, skönt att Karros lillekisse är hemma igen, pust!

Miss You <3

2010-11-11 @ 13:24:38
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta, Zacco och Zeke

Förresten, diggar blombilden!!! Du är så duktig, vännen <3

2010-11-11 @ 13:25:18
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0