Påskhelgen

Hejhej!

 Värmen har kommit, gissa hur mycket jag njöt av det! 
 
 Min sambo blev dunderförkyld under hela påskhelgen stackarn...  Jag flydde till goa Neta så jag inte skulle bli smittad eftersom jag har varit sjuk många gånger så jag är rätt trött på det. Min sambo kastade nästan ut mig med väska o datorn. Han lovade dyrt att ta hand om katterna. Så jag tog Harry och körde till de blåa bergen. :) 
 
 Långfredag blev det en tidig god påskmiddag hemma hos Netas mamma. Riktigt mysigt var det. :) 

 
 Tog bild på söte Zeke tidig på lördagmorgon. Glad Påsk! 

 
 Glad Påsk, gosbollen Zacco! 

   Påskafton firade bara vi tre; jag, Neta o hennes lillebror L tillsammans med Zboys. Vi åt jättegod potatisgaratäng med oxfile och vin till middagen. MUMS!!!! 
 
 Sen resten av påskhelgen har jag o Neta sett många filmer, promenerat ute med underbara Zboys, fotat lite i naturen. Jag har skickat sms varje dag till min sambo o kollat hur han mådde. Stackarn fick inte bara dunderförkyld utan även ont i halsen och i öronen. Tur jag har handlat mycket påskgodis som han kunde trösta sig med när han tittade på TV/filmer. :)
 Katterna mår bara bra de saknar mig sa han. Ja jag kan tänka mig, speciellt Tova Sol. Hon är känslig. Hon vet direkt vad en väska betyder = jag ska åka bort typ.  Marco märker ingenting han blir bara extra glad se mig hemma igen. Mina bästa katter! <3

 Under påskhelgen har man gått ute i naturen och jag tog några bilder, här bjuds man på;

             Ja det var några bilder... :)



 
Oj nu på lördag är det valborg. Så det blir valborg OCH examenfirandet hemma hos Warin, hon slutar skolan nu på fredag!!! Det måste kännas skönt att slippa pendla till Uppsala mer! :)

 Lite bilder som avslut;

      
  Mums - vaniljglass och blåbär! En riktig njutning under solen! 



 
  
 Vilken skillnad! 12 December 2010 och 25 April 2011. Foto togs på ungefär samma plats! 

 
 Hoppas ni hade haft en bra påskhelg med fin väder?

  Ha det bra! 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Neta

Den perfekta sammanfattning av det hela :D Saknar dessa dagarna redan, ser fram emot en hel del när jag tagit examen! :D Härliga bilder också förresten. På tiden att du piggar upp bloggen med underbara kort!

KRAM

2011-04-27 @ 17:31:06
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0