Förlovning

Hejhå!

 Idag har jag och min sambo förlovat oss, känns fortfarande ofattbart! Vilken start dessutom, eftersom idag började jag jobba igen efter 4 härliga semesterveckor och så vips är jag förlovad på kvällen! *S*

 Hur gick det till...? Jooo... Efter min vanlig arbetsdag cyklade jag hem, mötte min sambo som var redan hemma. Han var lite konstig men jag tänkte inte mycket på det. Jag sa vi kunde äta middagrester från igår som blev över. Ja sa han och fixade glatt. Jag tog med mig bestickar och vatten till vardagsrummet, för att av min vana skulle jag starta min laptop. Men när jag öppnade min laptoplock såg jag ett kort. Jag blev förbyllad och det stod " gå till balkongen" på baksidan av kortet. OK - jag gick till balkongen fortfarande fundersam över vad nu det är...? Då gick jag ut på balkongen där min sambo satt redan, där stod det en bukett rosor, en flaska baileys, chokladask aladdin hjärta och jag fattade inget. Jag satte mig och tänkte " var det tacken för jag har städat mycket härhemma eller vad.... vad..?" då gav Tommy mig nån häfte och jag blev inte klokare alls! Öhh... tapetprov eller?
Jag bläddrade och sakta fattade jag vad det handlade om - det var bara bilder på ringar. Va? Seriöst!!!! Jag som har länge hoppats på det skulle hända och just idag var det minst jag skulle ha anat det blir så!
Han frågade om vi vill förlova oss? Jag blev lite öhh, är det inte en frieri då skulle man säga " vill du gifta dig med mig?" då fick jag förklara men han sa att han vill göra det en gång till, då ska man fria! Okej okej, som han vill. Hehe! :) Jag sa att jag vill hemskt gärna förlova mig med honom!!!!!!! 

 
                              

 

Puss, älskar dig Tommy!

 Ja vi ska gifta oss men när och så vet vi inte ännu. :) Det får vi se hur det blir! 

 Ha det bra, folks! =)

Kommentarer
Postat av: Neta

Såååå HAPPY när du berättade det tidigare. GLAD för er skull, verkligen på tiden ;) Fniss. MASSA med KRAAAAAAM

2011-08-08 @ 23:07:21
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Helena

Leeeer! GRATTIS!!! Så kul att läsa om hur allt gick till, detaljerat :) (igen, Neta har redan berättat lite innan oxå) :p.. Men ååhh :D.. Kraaam!

2011-08-08 @ 23:17:25
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Fia

STOR GRATTIS! Så glad för er skull! :D KRAMMMM

2011-08-09 @ 08:09:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pezze

:D

2011-08-09 @ 13:11:54
Postat av: Linda

Grattis:D. Hur länge har ni varit tillsammans nu? Jag gissar på 10 år eller är jag ute och cyklar?



Fnissade lite när du undrade om det var tapetprover:). Grattis igen:).

2011-08-09 @ 13:28:14
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: warin

Åhh, kul kul kul! redan hört det men känns kul att höra det IGEN! :P



Happy för er skull!



Puss

2011-08-09 @ 18:05:14
URL: http://warin.in
Postat av: kia

GRATTIS!!!

2011-08-10 @ 23:33:59
Postat av: Anonym

Ahhh! Nu vet jag hur firandet gick till!:D Du skrev det på ett så roligt sätt!!!! Hehehe! Grattis än en gång till!

2011-08-11 @ 12:59:19
Postat av: Dara

Opsan, det var din vurrvirriga vän Sara som lämnade detta tidiga inlägg utan nån benämning på sin existens...:D PUSS!

2011-08-11 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0