Lite fotolektion igår

Hejhej!

Nu har ringarna beställt men får vänta till 2 september att hämta dom, suck men de sa att vi kan ringa o kolla också ifall de får ringarna tidigare än beräknat. Hoppas! =)

 Igår har jag och min kompis, en fotonörd och engelskakunnig kompis tittat i min kamera och förklarat grunden hur man fotar osv. Jag har glömt MYCKET från gymnasietiden - så det är bra att friska upp min dammiga minne! Jag tog med anteckningspapper och penna så jag skrev nästan två sidor! Hehe! TACK för allt igår, Räkan och tack för tålamod med mina dumma frågor!!!! =) Vi hade tur med vädret det var rätt soligt, ibland kom det moln då o då men annars en härlig skön väder att vara på Oset. 
 Vi var där hela e.m.

 Visar några bilder, lyckat eller inte lyckat från igår hihi. 

  
 Här fick jag min AHA efter Räkan har förklarat. Bättre på 2:a bilden eller hur?! :)

 
 Den gillar jag, bra bild.

  
 När jag tog foto på vågor gnällde jag till Räkan det var mörkt! Hon förklarade jag fick bli tvungen hantera manuellt om man vill ha bättre bild. Jag fick trixa o provade fram, så det blev mycket bättre på andra bilden! :)

 
 En nyfiken and gick förbi. Bilden blev bra det där också! :)



Där pratige and försökte jag fota men missade hela tiden eftersom den kvackade mycket! :) Men nåväl en av massor bilder på ickeförtjust fotomodell blev den jättebra iallafall! :)


Avslutar med den bild - så typiskt Närke! ;) 

 Ja nu måste jag öva fota och läsa igenom min anteckningar så det ska fastna i minnet. :) 
Hoppas ni gillar mina bilder. 

 Idag ska jag bara koppla av, en skön söndag innan man börjar jobba igen imorgon. :) Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Neta

Ååh, underbara bilder.... Härligt att Räkan kan hjälpa dig massa å förklara, du ser... Tålamod krävs också ;). Men härligt, du ser, du kan;)! Kär i bilderna där fåglarna är med :D!!! SES snart. KRAM

2011-08-14 @ 11:25:56
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

Det blev ju bra bilder! :D



Miss u, 1000000 år sen vi sågs juhe (känns så HAHA)



Krampuss

2011-08-22 @ 16:49:41
URL: http://www.warin.in
Postat av: warin

javisst ja! 2 sept har ju varit. Finns det ring på din finger nu? ;)

2011-09-07 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0