Sammanfattning från min semester

Hejhoppelisan!

 Nyförlovad är jag minsann nu men har inte hunnit fixat ringarna men vi ska försöka hinna ordna det inom snart! Jag lovar lägga upp bilder sen när vi har ringar. Kommer bli ovan bära en ring eftersom jag brukar inte ha ringar på fingrarna. Bara halsband, klocka och glasögon som är min trogna smycke. Klockan är ur funktion så jag måste köpa en ny, gärna en som tål vatten.

 Tänker bara lägga in lite bilder och berättat vad jag har gjort under min semester det var inte mycket händelserikt men lite har jag iallafall gjort! ;) Då och då har jag besökt mina vänner Neta o Warin, skönt man har körkort så det är bara att ta min fästmans bil och åka iväg! :)

 1: vecka

  
 
 Jag har varit hos min mamma under min första semesterveckan och hunnit besöka min moster K som har 5 valpar hemma, hennes hundar både han- och tikhundar har blivit föräldrar. Blandras nåt med tib. spaniel, yorkshireterrier och nåt mer som jag vet inte men det är mycket terrier i sig på dessa bilder var de 5 veckor gamla.. Har även hunnit träffa några av mina kusiner det var jättekul, vissa har jag inte träffats på årtal! =)

 2:a vecka



 Zeke visar sin skön pose! HAHAHA! Har åkt till Forsvik och besökte Netas goa farfar o farmor som bor där,  samt det fanns Netas pappa och självklart får man inte glömma bort Zacco på platsen. Vi åt jättegod middag, fikade mycket och promenerat runt och tittat på Göta Kanal hur de fungerade. Neta hade hunnit tagit mig på en liten guidetur, Forsvik är verkligen myyysig liten by - samt åt jättegod kling glass. Jag som är kräsen när det gäller glass så är Kling verkligen god! :) 

 3:e vecka

 
 
 Då har man svängt till Sveriges huvudstad och besökte min vännina som bor där. Hon var samtidigt kattvakt åt en liten söt kattpojk vid namn Stellan. Han var precis nykastrerad och idmärkt därför har han grön gegga på örat. :)  Jag och Sara har åkt på Grönan också - sen blev jag sjuk dagen därpå med feber, förkyld och ont i halsen. Några alvedon och nässpray blev jag bättre så att jag orkade åka hem till min mamma nästa dag för då vi for tillsammans till bil till Örebro. 

 
Jag och Sara på Gröna Lund, vi har precis åkt Insane - en riktig våldsam berg - och dalbana samt det snurrar massor. Det gäller ha nerver av stål, inga hjärtsjukdom, eller åksjuka så varsågod! Sara skrek hela vägen!!!! *S*

4:e vecka

 

 Jag, min fästman och min mamma gick runt Oset - åh vad vackert det är!!! Vi var där två dagar! Härligt så fick jag testa massor med min kamera, tror jag börjar förstå mer o mer hur den lilla paket fungerar. Hi hi. Jag blev lovad av en kompis få lite foto-lektion snart så hon kan kolla i min kamera och förklarar eftersom hon behärskar engelska mycket bättre än mig samt en liten teknisk nörd! ;)  Hoppas jag kommer få kläm på det och få bättre bilder därefter. 

 Nu lägger jag in några bilder från vackra Oset. :)  



      
Ett par närbilder, samt vy över Oset och så mamma och min fästman som höll på och fotograferade nåt. Sen de två sista bilder var nästa dag vi var där. Jag o min fästman, samt en liten söt kossa.


 Så har min semester varit! Vädret har varit sisådär önskade mig bättre väder, riktig sommarvärmen kom på sista veckan av min semester.. suck! 
 
 Ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: Dara

Ahhh!!! Du la upp bilden på Stellan, som jag trodde från början var Marco... "Hmm, samma gröna gegga på örat...va, samma matta.... ser ut som mitt kök...ARGGHH det är ju Stellan!"

Åh vad otroligt likt de är varandra! Inte sant?:) Hahah bilden på oss från Insane!! Jag ser såå gråtfärdig ut, vilken kontrast mellan oss i bilden!!! Hahahha!

2011-08-11 @ 13:05:38
Postat av: Neta

Härlig sammanfattning ... Finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder ;)! Fattar vad du menar iaf ...

MEN LISEBERG nästa, trots vi jobbar :P KRAM

2011-08-14 @ 11:30:08
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0