Utmaning dag 17

Jajamän nu är det utmaning dag 17: Vem vill jag dela mitt liv med/ser en framtid med?

 Ja den fråga är ganska lätt för min del. Jag har redan en underbar sambo Tommy! ;) Sen delar jag gärna mitt liv och framtid med mina finaste vänner o mina katter! <3 
  Det är mycket bättre än vara ensam! =)

              
Min sambo Tommy, min närmaste vänner; Sara, Neta, Karro, Jessy och sen mina kattbebisar Tova Sol och Marco Ruffy!
Jag älskar också Netas hundar och Karros katter men det blir för många att lägga in här ha ha! :P


Kommentarer
Postat av: Neta

Ååh de där var ju smart ... Skrev inte om vänner .... skrev bara hund-framtid på min blogg :D Smartis där! KLART vill jag ha dig kvar i hela mitt liv oxå :P PUSS

2011-02-04 @ 08:32:50
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Neta

Kom det inget fram? :S

2011-02-04 @ 08:33:30
URL: http://wisserangels.se
Postat av: SVAR till Neta

Jadå dina inlägg kom fram! :) Ja du har hundar i hjärnan, Neta! ASG Kraaam // Fridolfina

2011-02-04 @ 08:57:40
Postat av: warin

åh <3 <3 Dig vill jag också ha kvar i mitt liv!



Diggar bilden på Sara. bra bild på henne tycker jag!

2011-02-04 @ 14:25:31
URL: http://warin.in
Postat av: pezze

hehehe..

herregud den överdrivan smile bilden du har valt på mig :P

Postat av: Dara

<3 :D Du valde den bilden för att jag inte apade mig då i bilden misstänker jag, nice Karro gillar fotot också!:D Frida alltid bäst och underbaraste vän!<3 Kul med din utmaningslek!! Det har hänt mkt i din blogg medan jag var off under en tid!!!:D Fortsätter nu läsa dina inlägg bakåt till Stenåldern....:D

2011-03-31 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0