Utmaning dag 20

Utmaning nr 20, oj nu har man typ kommit halvvägs! :)

 Dagens utmaning blir; Det här saknar jag

 Ja man saknar massor saker....

 - Sommarlov, tänk er om man får ca 10 veckors ledighet på sommar skulle alla komma tillbaka jobbet pigga o glada? *S*

 - Mina farföräldrar och morföräldrar, alla husdjur jag hade haft som har gått vidare...

- Resa utomlands

- Bo ett hus ( som hoppas det händer snart! Hehe)

- Lika energifull som barn har... Var tappade jag dom när jag blir vuxen?

- Solglasögon och vattentät armbandsklocka. Det blir nog ett köp inom snart eftersom det behövs! :)

- Mina vänner som inte bor i Örebro då blir det automatiskt man ses så sällan!!!

- Min familj också, som inte bor här Örebro!


 Ja det finns massor av saknad och olika område... Det får räcka så länge! :) Nu äter jag frukost, sen kolla upp busstider. Ska till tandläkare kl 9.00. Uscha! De kommer begrips upptäcka ett hål som jag har samt säkert lite tandsten... Som vanligt. :)
 Tandtråd vad är det? *S*

 Kram!

Kommentarer
Postat av: warin

Sommar + resa utomlands , saknar jag med!



Även om det var ganska nyss man varit utomlands! :P



<3

2011-02-07 @ 10:19:23
URL: http://warin.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0