Utmaning dag 25

Det här får mig att må bättre

 Nu dags för ny utmaning! 

 Man mår bättre av goda nyheter, nära fina vänner, familj, sambon och djuren gör nästan alltid man mår bättre!
 Mina två katter kan göra mig gråhårig ibland men jag mår bättre av dom. :) Varje morgon får jag mysig hälsning av Tova Sol och Marco, det finns inte bättre än såna morgonarna!

 Tomatmackor får mig må bättre länge leve tomater!

 När man har lyckat med nåt så mår man mycket bättre! T.ex jag fick äntligen fast jobb för två år sedan gissa hur glad jag blev! Jag får fast jobb på där jobbet jag älskar! :)

 En fin solig dag gör man mår bättre också t.ex idag är det soligt ute. Härligt!!!


Kommentarer
Postat av: Neta

Precis, små som stora saker som kan få oss att må bättre! Du är bäst, BAMSEKRAM! <3

2011-02-12 @ 15:17:47
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0