Utmaning dag 33

Nu till 33:e utmaning! 
 
 Dagens utmaning är; Den här månaden


 Ja här feb-månad...

* 18 feb har jag namnsdag Frida som betyder den sköna.
* Min farfar ( död) och pappa fyller år här månad
* Alla hjärtans dag
* Ingen skottår
* Mina vänner Karro, Jessy och fler bekanta fyller år här månad

 Ja det är nog allt jag kan komma på om februari. 

 


 Lite annat;

 Fortfarande krasslig. Hostan var hemskt igår så idag har jag ont i bröstkorgen jobbigt. Det gör ont när jag hostar.
Har fortfarande svårt att äta, har inte ätit mycket. När fort jag äter nåt så får jag illamående direkt då måste jag ligga i soffan och sova typ en timma för att kunna behålla maten. Suuuck!
 Idag är det sista dag för Marco få ögonsalvan, det blir skönt! :) Ikväll allra sista gång sen FÄRDIGT! Har gett honom ögonsalva två gånger om dan i 10 dagar. :)
Tova Sols specialdiet mot hennes dåliga mage har gjort bra framsteg! :) Jag ska maila veterinären sen och fråga hur behandlingen ska fortsätta efteråt.
Tova Sol äter bra, springer mindre till lådor. Hon bajsar 1-2 gånger om dan. Skööönt vilken skillnad jämfört med förut då hon bajsar gärna 4-5 gånger om dan! 
 Nu verkar det se ut som varje bajs är det korvar - det betyder hennes mage blir långsamt återställd. Halleluja! :)
  Härligt att mina katter är bättre, hoppas JAG också!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Neta

Vad skönt och läsa att det går framåt för katterna. Verkligen skönt, håller tummarna att det blir perfekt för dem framöver också. OCH ATT du också kryar på dig jättehårt, försök dricka te ibland också. Det är skonsamt för kroppen. Eller prova lite med varm o´boy. Men dock mjölken är ju inte bra för hostan men annat är det det... KRAAAAAM

2011-02-20 @ 09:39:19
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0