Utmaning dag 34

Tjohoo ny utmaning; Vad är mitt sug på nu?


 Ja inte svårt..... BLI FRISK!!!!!!!


 Sen är jag sugen på skaffa tredje katt. Hi hi!

 Men vilka ska vi ta?

 - Corinsh Rex
 - Devon Rex
 - Oriental
 - Burma
 
 Hahaha! Men övertala min sambo jobbar jag på än...  Får se vad som händer? Just nu är Tommy nog mindre sugen eftersom imorse bet Marco Tommys fot hårt så det började blöda. 
 Det är en av Marcos beteendestörning vi vet inte vad Marco vill eller tänker. Han biter mig ibland mest på min knäskål - obehagligt plats! Men han har inte gjort så hårt bett på mig som han gjorde tydligt på Tommy. 

 Ja en av vanlig tecken om en kattunge skiljs från kattmamman och ev. syskon för tidigt. Därav beteendestörning, Marco har en svagt sådan men inte dock farligt. Får se hur det funkar om Marco får en kattkompis. Hoppas han lär sig mycket av båda Tova Sol och den nya! :)


Lite annat:
 Min hälsa går upp o ner men hoppas snart bättre. Jag ska försöka äta frukost snart och håll tummarna att jag behåller maten! Jag hostar fortfarande men inte lika illa längre, det lutar iallafall på rätt väg mot tillfriskandet!

  

Kommentarer
Postat av: Neta

JAAAAA, bli FRIIIIIIIIIIIISK! trollstaven har varit framme och gett dig glitter:-) RÖSTAR förresten på DRX eller CRX;o) Aj, aj ... Farliga MARCO är i farten;) Stackars Tommy, när gjorde Ruffy sådär? När han sov? Hoppas det blir bättre me hans tå!



KRAAAAAM

2011-02-21 @ 13:05:54
URL: http://wisserangels.se
Postat av: jooBoo

Jaa, ossian är nog snart eller är könsmogen.. ja, ska kastera honom i mars, han måste växa färdigt lite till innan vi kasterar.. vi brukar göra när katten är runt halvår gammal. :)

hahaha marco är pi skön kisse! inte kul ändå att han har beteendestörning.. krya på dej söta gudinnafrida!

2011-02-22 @ 06:46:38
URL: http://jooboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0