Utmaning dag 35

Oj oj... bara 6 utmaningar kvar sen är man klar! Va? Redan? :)

 Ok här kommer dagens utmaning; Min idol och varför


 Oj min idol och varför?? Måste jag välja en! Hmm...

Det blir väl min mamma. Varför? Jag är en morgris helt enkelt, nej skojar bara. Jag har bra relation till min mamma, eftersom min pappa har gift sig med en knasig fru som såg till pappa fick inte ha kontakt med sina döttrar längre, alltså mig och min lillasyster. När jag var liten var jag pappas flicka.
Så det blir automatiskt jag har nu bara mamma vända mig till. 
Tack mamma att du finns! ♥


 Lite annat;

 Min rethostan är kvar grr och jag ska ringa veterinären snart och kolla hur göra med Tova Sols kost eftersom hon har kräkts i tre dagar. Jag känner Tova Sol, hon saknar sin gamla mat. Jag tror nog det är kanske dags återvända till hennes efterlängtade köttbitar i sås. ;)
 Men jag måste kolla först med veterinären.  
Marco mår bra han är glad att ögonsalva-behandlingen är över! :)

Kommentarer
Postat av: JooBoo

jaa jag själv tycker kan tidigare men mamma vill inte göra.. jaha, det är ju ändå hennes katt och Ossian har ej börjat gå ute ensam och Ester är steril så vi kan va lugna :) Just nu under helgen har Ossian varit jättesnäll kisse som slickar på Esters huvud och vill gärna kela med oss.. han sover rätt mycket nu på sistone, en softarkatt som kan bli verkligen vild när han är vaken. hehe :D

Fan vad bekvämt med färdigkasterad kattungar! men det verkar inte vara så vanligt? Älskar såna folk som gör så! :P det hindrar ju att fler herrelösa katter!

2011-02-22 @ 10:29:26
URL: http://jooboo.blogg.se/
Postat av: JooBoo

Jaa Ester kan inte få bebisar, hon skulle få gulliga kattungar men nää inte fler katter i sverige! Hon har redan haft 1-2 kullar men hon åt upp allihop pga svält hos tidigare ägare som bara flyttade iväg utan att ta med Ester o några till. Bra att jag vet nu att man kan kastera supertidigt! :D Jaa, det kommer bli lite sorgligt att behöva lämna Ester o Ossian plus Ebba när jag flyttar hemifrån. :(

2011-02-22 @ 15:36:17
Postat av: Neta

Jaaa, Pyret skall såklart va din idol :P Skönt för Marco o slippa salvan! Hoppas det går framåt med lilla Sol! KRAM

2011-02-22 @ 21:35:39
URL: http://wisserangels.se
Postat av: pezze

jösses.. du har verkligen besvär med dina stackars missar!!! :S

hoppas det ordnar upp sig snart både med dig ( att du ska bli frisk nu) o katterna..

kramix på dig!!! :*

2011-02-22 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0