Utmaning dag 36

Dagens utmaning: Mina dåliga ovanor

 Ojoj hahaha ja alla har sina ovanor! Bra eller dåliga får man avgöra själv! :)

 Mina ovanor;

 - Inte stresstålig, om jag blir stressad är jag på dålig humör
 - Ibland alltför snäll
 - Jag tål inte nåt öppet lucka eller lådor alla ska vara stängda tycker jag
 - Olika bestick... om man har olika sorts bestick kan man ta två likadana? Ha två olika på varsin hand liksom...stör mig! Kanske en tvångstanke? *S*
 
 Hmm kan inte komma på fler? Kanske jag har flera utan jag vet om det själv? :) 

 

 Lite annat;

 Nu ska jag bege mig till vårdcentralen, får se vad de säger om min hälsa. Tror inte de kommer hitta nåt fel, men min ryggknöl får kollas upp om jag får träffa en läkare ja? Det som är frågan...

 Ha det en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: pezze

ryggknöl?!?!? :S

du skrämmer du mig nu!!!!

Postat av: Neta

Hihi, du och dina ovanor känner jag till alltför väl ;) Suck jaa skit till VC som vanligt! Ses imorg kanske? KRAAAM

2011-02-23 @ 20:21:12
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Malin Larsson

ryggknöl har jag oxå, men det visade fettknöl o ofarlig... men inte fin att se på rygg.... typ puckelgumma jag!

ja, kanske våra kroppen börjar få fnatt vid åldern o levaxin :D

2011-02-23 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0