Utmaning dag 40

Helloj!

 Dax för ny utmaning; Vem skulle jag vilja byta liv med för en dag och varför?

 Oj ja.. Hmm... Jag tror jag vill byta en dag med min sambo, varför? Jo jag vill förstå hur min stilig karl egentligen funkar.  Och självklart en mans kropp måste man självklart testas? ;) Hehe!



 Imorgon blir det allra sista utmaning. Egentligen idag skulle det ha varit sista men jag var borta hela dan igår hos bästa Neta med Zboys och Warin.... Kom hem sent så enda jag gjorde var nästan direkt till sängen. ;) Borta är bra men hemma är bäst! Mmm mina mysiga katter!

 Idag tog Tova Sols specialkost slut, jag har nu gett henne vanlig foder blandat med Flortiflora. Håller tummarna att hennes mage är OK!


Kommentarer
Postat av: Neta

Hehee!! Näää, uppdatera din 41e idag också tycker jag .... Imorgon är ju Mars, så är vi klara med våra evighetslånga utmaning under feb! Haha :P

2011-02-28 @ 09:28:32
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0