Lite blandat

Hejhå!

 Här är jag sjuk IGEN. För 10000:e gången eller vad... är innerligt trött på det! Funderar på kanske klokt ta säsongvaccin, om nu det ska hjälpa?!?
 Jäkla influensa!
 Ute börjar snön släppa ser jag.. på tiden. Man har nästan glömt hur allt var under snön. :)
Jag längtar efter våren!!! Värme, ljusa tider, slippa klä på sig ca 5 minuter innan man ska ut. Jag missar ibland bussen på morgonen, undra varför? Ja att klä på sig tar ju sin tid sen måste man gå som pingvin till hållplatsen så man inte halkar och slår sig. Jag ser ofta bussen komma men vågar inte springa speciellt när det är isigt på vägen. Hej och hejdå bussen. &/¤#"& Dumma vinter!
Visst är snö vackert men nu har jag sett dom varje dag sedan november. Det räcker tycker jag. ;) 

 Har fått brev från NERK. Marco är med på kattutställning den 29 januari! =D Skoj! Men mindre skoj med nästa brev från tandläkaren ska dit 7 feb. 

Mina katter mår bra. Det närmar sig snart är det dax för Marco få sin årliga vaccin i april. :) Tova Sol mår fint.
Båda två är inte vänner än, de tjafsar gärna med varandra via nätdörren. Tova Sol kan börja reta Marco eller tvärtom då vill Marco reta Tova Sol. Marco har hög energi, jag är verkligen sugen på skaffa en kattkompis till honom. Har hört av några som har upplevt samma att tredje katt kan bli bättre i flocken. Så lämnar den lugna/äldre katten i fred. Men men.... min sambo är nog inte pigg på det. Jag får försöka fjäska och förklara... Jag tänker skaffa en raskatt så man kan utställa tillsammans med Marco.
Sen vill jag flytta till ett hus. Visst är det fin område här och vi bor bostadsrätt. Men jag är trött på lägenheten. Trångt här. Jag har nästan 80% av mina saker stående i förrådet som jag har inte sett sedan jag flyttade hit för 4 år sedan snart. Jag har nu glömt vad jag har för saker?!

 Nåja ett sak i taget. Först... utställning! :D Samt plugga körkort också, det närmar sig till uppkörning och teoriprov tror jag. Ännu har jag inte fått datum men nog snart.... GULP! 

 Har provat lite med min nya kamera idag. Jag bara älskar den! Har ännu inte lärt känna den riktigt men jag får ta massor bilder och testa fram hur kameran funkar. :)

 
 Finaste drottning Tova Sol på kudden, foto taget idag. 


 
 Har äntligen läst ut Nemi som jag köpte innan jul, en julklapp till mig själv. :) Den är verkligen en tung album, samlat från 2003 till 2006 plus lite extra också.

 
Ja nu ska jag surfa lite o se på TV sen sova. Hoppas jag blir frisk snart!!!
 Katter är såklart glada ha mig hemma. För mig OK hemma 1-2 dagar sen är jag uttråkad. Då vill man jobba igen! Får se hur min hälsa ser ut här vecka.

 Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaaa, hoppas du kryar på dig fooort. Men mysigt att ha dig på MSN ;)Bra att du bloggar oftare, snart blir det varjedag ju :D MOhahahaha ;)Nemi, måste få ta lite titt i den, verkar vara rolig! :D

JAAA, hus, villa på landet är absolut det bästa ni kan göra för er + katter + miiiiiig, fniss!!!KRAM

2011-01-18 @ 18:57:18
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0