Utmaning dag 1...

Ja nu börjar man med utmaning i 41 dagar... GULP! :) Hehe!

 Utmaning 1; Presentera dig själv.

 
Ja, om mig själv. Mina närmaste vänner, bekanta, släkt vet att jag är tomattokig. Det där är inget nytt... Haha! Jag är glad pratkvarn, skämtar gärna en del.... det där kommer arvet från mors sida! :)

Jag jobbar på ett bibliotek sedan -04. Trivs toppen! Sen har jag en underbar sambo. Vi var tillsammans sedan 2002. Och så har vi två huskatter hemma. Drottning Tova Sol 11 år o halv gammal som ser till allting är under kontroll. Hon styr o ställer hemma såklart! Marco Ruffy, lille clown 2år o halv vill bara underhålla o busa. Vilket drottningen uppskattar inte så de två funkar inte tillsammans tyvärr. Vi har delat på dom 2 och jag hoppas innerligt jag kan övertala min sambo skaffa tredje. En som är likasinnad som Marco så de 2 kan busa dagar lång och lämna drottning i fred. Lyckas jag? Får se! 

 Många av mina vänner tycker jag är duktig berättare. Jag tycker det är roligt att berätta nåt som jag har läst, t.ex en bra bok så brukar jag säga " vet du vad, jag har läst en skitbra bok igår... den heter...." och så berättar jag det oavbrutet i 1-2 timmar. :) Eller från nån film! En gång åkte jag Ålandkryssning med Neta. Det var min födelsedagpresent till henne så satt vi i hytten och jag berättade om en bok jag hade nyligen läst. Det tog oss 2-3 timmar va, Neta? ;) Neta satt bara där och fyllde på vin, nickade instämmande, ibland måste vi stoppa lite och diskutera AHA så fortsätter jag med berättelsen och då hon tog fram godiset eller mer vin hi hi. Vad för bok berättade jag? Matildas sista vals, skrivet av Tamara McKinley.

 Jag är gudmor till finaste hundar som jag brukar kallas för Zboys, de heter annars Zacco och Zeke, mer om dom kan ni se på www.wisserangels.se de två är bara för underbara! :) Samt är jag gudmor till min kompis goaste katt Titus mer om honom finner ni på www.warin.in Titus är social o charmig katt. Jag är glad jag lär känna dom 3 sedan de är små o sett dom växa o utvecklas, de söta härliga underbara Zacco, Zeke o Titus! ;)
 Hoppas jag får bli gudmor till fler av deras kommande djur? Hi hi!!!! 

 Jag hoppas här året 2011 ska jag lyckas få KÖRKORT! Håll tummarna!

 Min hobby är många tja... Se på filmer, tvserier, pussla, brodera, djur, fota lite, åka slalom, läsa böcker, tvspel, vara med mina fina vänner o min älskling! <3

 Ja det är nog lite om mig. Det får räcka så! :) 

 
 Jag på halkkörning 100610, fick godkänt! Tack Jooboo för foton! :) Hoppas nu jäklar ska jag få körkort!

 

 


Kommentarer
Postat av: Neta

Fan vad jag älskar din berättelse! love it <3

2011-01-19 @ 12:21:48
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0