Utmaning dag 10

Dag 10, som Kossans födelsedag vid tanke på datum 10. *S*

 Ja, låt oss se vad blir dagens utmaning: Vad är kärlek?

 Ja kärlek...  Det kan vara stort eller liten. Kärlek är underbart. 

 Jag har kärlek till för; Min sambo, mina underbara katter, mina närmaste finaste vänner, min familj o släkt, Zboys, Min kompis 3 katter, böcker, pussel, äta tomater, tacos, brodera, pussla, True Lies, choklad, vin, daggmaskar/sniglar/grodor ( jag är konstig jag vet), åka utomlands, Finlandkryssning, sol o värme.... MÅNGA!!!

 Kärlek kan göra man mår gott, eller göra ont och bli ledsen. Kärlek är en del av livet. :)

 Sommar 2010
Bilden togs av mobilen, därav dålig kvalitet samt åkte jag i bilen också. :)


Kommentarer
Postat av: Neta

Håller med .... LOVE är underbart, det måste ju inte handla om en partner utan mycket annat!

2011-01-29 @ 20:15:32
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0