Första semesterdan...

Helloj!

 Idag startar min äntligen efterlängtade semester!!!! Gissa hur mycket jag njöt av det! :)

 I fredags bjöd jag ner min trevliga granne på lite vin för att fira min semester har startat, vi småpratade fram till halv tolv på natten ojoj. Jättekul! =)

 I lördags tvättade jag kl 7 på morgonen, jag vet att jag är onormal människa men jag är mer effektiv på morgonen än på e.m/kväll. :) Så jag fick kläder tvättade, sen åkte jag o sambo o handlade. Därefter drog min sambo för att träffa sin kompis så fixade jag lite härhemma innan Warin och Räkan kom. Det var en mysig tjejkväll, med vin och skratt. De sov över.

 Igår såg vi på ett par filmer sen drog tjejer hemåt. Min sambo har köpt ny tvspel så jag kollade på när han lirade, skönt med lugn kväll.

 Idag har jag bara latat mig bostavligt talat! Jätteskönt start på semestern. Satt ute på balkongen halva dan och läste boken "Begravt i glömska" av Nora Roberts. Jag trodde att jag hade inte läst boken men det visade sig jag hade läst den förut, äsch fick läsa igen. Jag glömde hur allting slutade men nu började jag misstänka att jag minns hur det hela slutar.... :)

 Även har jag lånat några böcker från bibblan som jag kan läsa under semestern. Härligt! :) 

  Katter mår finfint. Tova Sols mage är OK, hon bajsar 2 gånger om dan hitills och det är ok korvar - håller tummarna det fortsätter så! Hon äter hon med god aptit, pigg och leker mest på kvällar. ♥  
 Marco är lika knäpp och underhållande katt, han hade rivit ner allt saker ur en hylla medans vi sov förra vecka. Han hade börjat hoppa bra, nästan duktig som en katt ska vara! Han hoppar dit nästan med perfekt som Tova Sol brukar göra självklart gör allting mer roligare för hans del hoppa där han aldrig varit förut, inte kunde nått tidigare - självklart är allting roligare! :) Hehe!!!! Det är bara att städa efter honom. Min lille buse! Härligt att hans envishet har lönat sig. Nu behöver jag inte ställa dit en stol som en trappa om han vill hoppa upp till en viss höjd... Stolt matte är jag minsann över Marco!!! ♥


 
Fan vad jag är sugen åka på Cinderella kryssning!!!! Eller annan kryssning typ till Riga, Helsingsfors typ... =D

 Soliga kramar!!!

  

Kommentarer
Postat av: Neta

Skönt att det går framåt för katterna iaf! :D Åh, ja kryssning ....

minnas :P

2011-07-11 @ 21:14:23
URL: http://wisserangels.se
Postat av: warin

ja härlig!! jag håller tummar att tova sols mage håller i sig!! så det verkar som det var inflammation i tarmar.. jaa kryssning!! kan vi inte göra en kryssning snart neta du å jag???? behöver komma bort haha :P



KRAMPUSS

2011-07-12 @ 22:31:54
URL: http://warin.in
Postat av: Dara

Marco och sin upptäcksfärd!;) Håll tummarna för Tovas mage!! Din semester verkade få en snygg start, jag önskar dig fortsatt ha fantastisk semester förutom saknad av kryssning! Komsi komsi grönan väntar....:D Kan passa på vara här i Sthlm en stund innan ni far ut till havs??:P Kraaam!

2011-07-22 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0